Submit knop maakt lege mail in IE 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Ik heb in dreamweaver een formulier met een "submit" knop gemaakt. Als ik een preview doe in Chrome, het formulier invul en op "submit" klik krijg ik het mailvenster (Outlook) met in de body de inhoud van de velden. Doe ik hetzelfde in IE9, dan is de body van mijn mail leeg. Kan dit verholpen worden?

Gaat het alleen zo in de (lokale) preview, of ook als je het formulier in een testpagina hebt geüpload?

Gaat het alleen zo in de (lokale) preview, of ook als je het formulier in een testpagina hebt geüpload?

Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd (ik ben het programma nog maar aan het bestuderen), maar zou de preview in Chrome dan niet zelfde effect hebben als in IE?

Zou heel goed kunnen: met IE7 en IE8 merk ik dat dingen lokaal op een blokkade komen te staan ("Men wil een script op uw computer uitvoeren! Ja/Nee?"), die op een online webpagina gewoon zonder meer draaien.
Waarschijnlijk omdat er bij online een beschermende schil om IE heen zit, die er niet is bij lokaal draaien van een webpagina.
Met Firefox en Chrome zie ik dit verschijnsel niet.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Zou heel goed kunnen: met IE7 en IE8 merk ik dat dingen lokaal op een blokkade komen te staan ("Men wil een script op uw computer uitvoeren! Ja/Nee?"), die op een online webpagina gewoon zonder meer draaien.
Waarschijnlijk omdat er bij online een beschermende schil om IE heen zit, die er niet is bij lokaal draaien van een webpagina.
Met Firefox en Chrome zie ik dit verschijnsel niet.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Bedankt voor de uitleg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan