subrapport niet spliten over pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwaque

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2006
Ik heb een rapport met daarin verschillende subrapporten in de rapportkoptekst sectie. Nu werkt dit allemaal prima. alleen de tabellen uit de subrapport worden over verschillende pagina's geprint. Is hier iets aan te doen? Ik heb bij sorteren en groeperen in gesteld dat de groep bijeengehouden moet worden maar dit heeft geen effect.
Jullie een idee?

Is het noodzakelijk om ze in de rapportkoptekst te houden? Anders zou ik ze in de 'Details'-sectie zetten. Mogelijk kun je nog wat bijstellen met de hoogte van de sectie of misschien een pagina-einde toepassen??

Ik had ze eerst in de detailsectie maar dan ging het niet goed met de parameterquery. Ik zoek de parameter op in een formulier wat ik aan het rapport heb gehangen. Vervolgens wordt in ieder subrapport deze parameter gebruikt om de juiste gegevens te koppelen.

Euhm mogelijk is het handiger voor je om je subrapport te koppelen aan het hoofdrapport, dat doe je door op het alleruiterste randje van het subrapport te klikken, terwijl je in het hoofdrapport zit. Daar zie je een mogelijkheid om velden van het hoofdrapport en het subrapport aan elkaar te koppelen. Mogelijk helpt dit je?

Een subrapport kijkt ook naar zijn eigen instellingen, al worden er ook zaken overgenomen uit het hoofdrapport. Zien de rapporten er wel goed uit als je ze zelfstandig draait? Zijn de rapporten überhaupt wel gekoppeld aan het hoofdrapport? Want dat hoeft uiteraard ook niet het geval te zijn.
Kun je eventueel een voorbeeldje posten zonder bedrijfsgevoelige informatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan