Subs omzetten naar 3D en vastkoppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn mediaplayer is op het bedrade thuisnetwerk aangesloten en ziet alle gedeelde mappen van mijn PC en andere PC's in het netwerk.
Zo heb ik ook op m'n NAS verschillende "shares" aangemaakt die door de mediaplayer kunnen worden gebruikt.
 
Hetzelfde heb ik nu ook gedaan, mediaplayer aangesloten op het bekabelde netwerk.
Ik vind dan inderdaad ook alle pc's, maar zodra ik de mappen wil openen, krijg ik dit scherm :Bekijk bijlage 171305
en ik heb geen enkel idee wat voor wachtwoord ik daar zou moeten intypen..
Heb in een eerder topic dit als reactie daarop gehad, maar kwam er nog niet uit..

"
Een gebruikersnaam met een wachtwoord die je wel zal kennen is die van het inloggen op je windows account met het opstarten van je pc.
Nou is een harde schijf via een netwerk extern met de pc verbonden en met bezoeken er van via de media player ga je daarmee met de media player naar iets wat buiten je locale windows account staat.
Dan kun je dus ook met iets van de netwerk beveiliging te maken krijgen vandaar dat Net user id en wachtwoord om weer in te loggen.
P.S: Bijvoorbeeld op die externe harde schijf kan ook iets van malware komen te staan, of je vind dan niks op de pc omdat het eerst op de externe harde schijf verzameld wordt of het komt via de externe harde schijf iedere keer weer terug op pc te staan en je blijf met de anti-malware maar aan het scannen en verwijderen.

Om het iets makelijker te maken kun je het ook zien NET user id, en staat NET voor NET Command (NET.exe).
Start de command prompt op en type dan in dat scherm b.v eens NET USER in.
Dan krijg je de user account gegevens te zien.
En met NET ACCOUNTS zie je dan b.v de voorwaardes die voor een wachtwoord gelden.
En zo zijn er nog wel meer voor het netwerk beheer, op deze web-pagina zie je lijst met die commando's.

Helaats omdat ik dan geen schijven over een netwerk deel kunnen de commando's daarvoor niet worden gecontroleerd om je zo een goede stap voor stap handleiding aan te kunnen bieden.

-Ragdoll
 
De bijlage kan niet worden geopend.
Vull er gewoon je eigen gebruikersnaam en wachtwoord in.
Gebruik je nu de Eminent?
 
Laatst bewerkt:
hier nog een keer de foto, hoop dat die het nu wel doet: IMG_3706.jpg

Ja, gebruik nu de Eminent, maar dan via NET niet UnPN.
Als ik UnPN gebruik, kan ik of bij mijn Plex media server, of bij mijn Windows Media Player server,
en dat is nou juist waar ik niet bij wil haha.
 
Je kunt daar inderdaad je eigen gebruikersnaam en wachtwoord invullen.
 
zelf iets verzinnen bedoel je?
want dat werk niet.. dan krijg ik een melding 'Login Fail'
 
Nee.
De gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je op je PC aanlogt.
 
apart, ik heb namelijk geen wachtwoord op mijn pc staan..
zou dus ook geen idee hebben wat voor wachtwoord ik moet invoeren
 
een ander vraagje trouwens, ik heb films waar subs bij inzitten, niet ingebakken want ik kan ze gewoon uitzetten, maar hoe verwijder ik deze uit de film?
Mijn tv pakt soms alleen die subs namelijk, maar ik wil alleen externe gebruiken, ivm 3D
 
Als je de enige gebruiker bent en geen account hebt is er altijd nog het Administrator account.
Die is waarschijnlijk niet zichtbaar.
Je kunt dan een account aanmaken en deze gebruiken voor de Eminent.
 
Heb wel een account, zelfs 2, mijn eigen, en een administrator account, beide zonder wachtwoord, maar ik moet dus een wachtwoord op mijn account zetten om hem te laten werken?
 
Ook ingebakken subs kun je uitschakelen.
 
ohh, dacht dat dat betekende dat ze vast zaten in de film, samen 1 laag zegmaar vormden:p
bereep dit ook uit andere topics, maar volgensmij is het beide, uitschakelbaar en vast.
maargoed, heb de 2D subs eruit kunnen filteren met mkvmerge, nog werkte het niet via plex..
nu moet ik gewoon mijn hdd aansluiten op de eminent, want die gebruikersnaam en wachtwoord, echt geen idee...:confused:
 
heb nu een nieuwe gebruiker aangemaakt, maar als ik wijzigingen in dat account wil maken, vraagt die natuurlijk om een admin wachtwoord maar dan krijg ik dit.. IMG_3708[1].jpg
kan helemaal niks invoeren?
 
Hat Administrator wachtwoord is bij Windows installatie aangemaakt of leeg gelaten.
Wat gebeurd er als je op Ja klikt?
 
Laatst bewerkt:
Dat zal dat eerst moeten worden opgelost.
Kun je niet met gebruikersnaam Administrator aanloggen en het dan doen?

NB:
Een gebruiker met admin rechten heeft nog niet alle rechten zoals de gebruiker met de naam Administrator.
Daarnaast is er nog een fenomeen dat "Elevated admin" heet.
 
Laatst bewerkt:
is er een mogelijkheid om al die rechten toe te wijzen aan mijn account?
ik bedoel, lijkt me logisch als je alles kan wijzigen aan je eigen pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan