• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

subtotalen spoken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertrums

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2008
Ik heb een bestand waarin subtotalen toevoeg, eerst op kolom A en daarna op kolom B. Vanaf een bepaalde regel worden de totalen van B onder de totalen van A weergegeven. De tellingen zijn wel correct. Ik heb 13 bestanden waar ik dit toepas en bij twee gaat dit verkeerd, bij de rest wel goed. Bijgesloten het bestand waar het verkeerd gaat. Vanaf regel 30 staat in één keer de regels verkeerd om. Kan iemand dit verklaren, ik vermoed iets in de data, maar wat?

Bijlagen

Hoi,

vanaf regel 30 zitten er geen verschillende waarden in kolom B, als bijv. op B25 een ander getal staat dan 46 en op B32 ook een ander getal staat dan 42. wordt alles wel goed gesorteerd.

ik heb alleen geen idee hoe je dit kan oplossen zonder de data te veranderen (behalve dan met de hand regel knippen/plakken)

Groeten,
NvdS

geen oplossing

dat is het niet, want als ik de reeks 46 en 42 vervang voor 10 en 12 gebeurt hetzelfde. Zie bijlage

11529000 OH Behandelzaken heeft maar 1 reeks namelijk 46 en 11540020 OH Avond-/nachthoofden 42. hier hoef je eigenlijk geen subtotaal aan te maken,

ik bedoelde eigenlijk dit: zie bijlage

Bijlagen

oplossing

Hallo , dank je voor deze opmerking, daar ligt het inderdaad aan. Ik ga kijken hoe ik dit kan omzeilen.
Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan