• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

subtotalen van subtotalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nizinny1964

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Hallo,
Kan iemand mij helpen om subtotalen te krijgen van subtotalen.
Ik heb een excelbestand met subtotalen van rekeningen met bedragen.
Nu wil ik van deze subtotalen ook subtotalen zien van de periode met bedragen en het boek met bedragen.
Ik zal bestandje meezenden.
Ik hoor graag van iemand hoe ik dit kan doen.
gr. nizinny

Bijlagen

nizinny ,

Lees eerst eens jouw eigen vraag en voorbeeld bestand eens door met "de ogen"van iemand die niet weet wat jij wilt, lees daarna mijn handtekening eens.

Succes,

Nizinny

Vergeet de subtotalen en kijk eens naar de mogelijkheden van een draaitabel.

Hier begrijp ik uit dat die verschrikkelijk knappe vent ( zie pasfoto ) :D wel jouw komplete vraag begrijpt, als dat zo is dan excuses voor het vorige bericht.

Succes,

Laatst bewerkt:
Martin,

Complimenten zijn altijd welkom. :):)
Maar in het echt ben ik nog knapper.:p

De TS wil graag een totaal per rekening ( in dit geval zijn het grootboekrekeningen ) per periode en per boek ( in dit geval dagboek ).
Zo heb ik het tenminste begrepen maar ik kan het mis hebben.
Even afwachten wat het antwoord van de TS is.

PS Ik ga er vanuit dat mijn foto dichter bij de werkelijkheid komt dan die van jou. :P

Nizinny,

Als ik jouw vraag goed begrijp gaat het over de administratie van een bedrijf.
Subtotalen werkt prima op een beperkt aantal regels. Maar bij een beetje administratie kom je al snel op meer dan 30.000 of meer regels/mutatie's.
En dan wordt het werken met subtotalen een drama. 10 minuten wachten is dan geen uitzondering.

Kijk eens naar de mogelijkheden van een draaitabel. Zie bijlage.:thumb:

Bijlagen

Off topic:
Ik ga er vanuit dat mijn foto dichter bij de werkelijkheid komt dan die van jou. :P

Ik weet het niet, mijn huis adres is: Blijdorplaan 8, 3041 JG Rotterdam.
en een foto van mij is HIER, kijk maar of mijn schermafbeelding lijkt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan