Subwoofer aanschaffen voor pc!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

meer40

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Hallo mensen,

Ik heb een paar vraagjes aan jullie over een subwoofer die ik wil aanschaffen voor mijn geluid te verbeteren. Een paar eisen aan de subwoofer:
- Hij moet nieuw zijn
- Mag online gekocht worden of in de winkel
- De prijs moet tussen de 0 en 60 euro liggen (uitzondering zijn altijd mogelijk)
- Hij moet zo eenvoudig mogelijk aan te sluiten zijn op de pc(op mijn pc zit een subwoofer aansluiting.

Ik hoop dat jullie mij zoveel mogelijk goeie informatie kunnen verschaffen en mooie subwoofer's kunnen laten zien.

Bij voorbaat dank
Groetjes,

Meer40.

375150_LB_02_FB.EPS.jpg
Ik ben meer opzoek naar zoiets link: http://media.conrad.com/xl/3000_3999/3700/3750/3751/375150_LB_02_FB.EPS.jpg Deze subwoofer heb ik trouwens bij conrad gezien.

of is dat niets?

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
Alleen een plaatje zegt niet zoveel, maar gezien de afbeelding lijkt het me meer een subwoofer voor in de auto.

Kunt u mischien is op conrad of dergelijk sites kijken of er iets goeds is aub

Groetjes,

Meer40

Ik heb zelf een REL Quake subwoofer, maar die zit niet in jou prijsklasse.
quake.jpg

Ik ben verder niet zo thuis in de subwoofers van tegenwoordig. Ik vraag me alleen af waarom je de subwoofer op je pc wil aansluiten, als je gebruik maakt van een versterker?

Ik heb graag een subwoofer omdat het mijn geluid een stuk meer diepgang geeft. En omdat er trillingen zijn die je voelt. Ik hoop dat iemand een geschikte weet te vinden.

Groetjes,

Meer40

Wat ik bedoel, waarom niet een subwoofer die je op je versterker aan sluit?

Mijn versterker is niet uitermat goed waardoor hij dit niet zal trekken(hij kan nu al niet veel meer). Daarom heb ik hem liever appart zodat mijn versterker het ook naar behoren zal doen.

Groetjes,

Meer40

Is het wel mogelijk om de subwoofer naast mijn pc te gebruiken? Of weet iemand goede / betere subwoofers die te gebruiken zijn naast de pc.

Groetjes,

Meer40

Dit is een Passieve Subwoofer, waar nog een versterker voor moet. Jij hebt een Actieve Sub nodig (= met versterker), die direct op de Sub-out van een geluidskaart wordt aangesloten. Je andere speakers kun je via de Line out vd kaart aansluiten op de versterker.

Maar voor 60 Euro heb je geen nieuwe Actieve Subwoofer. Wel op Markplaats:

http://www.marktplaats.nl/index.php...%5B-1%5D%5B0%5D=1&p=1&av[-1][0]=0&av[-1][d]=1

Laatst bewerkt:
Welke subwoofer zou u als u mij was bij marktplaats nemen als u ze ziet staan?

Groetjes,

Meer40

Ik zie een paar keer JBL, een Kenwood, Sony.. Die kunnen ok zijn. Maar het ligt eraan waar je woont, anders wordt het toch nog een duur ding, en opsturen van een Subwoofer kan nog wel eens prijzig worden, als je per KG moet betalen..
Maar sowieso moet je altijd gaan luisteren. Dat is bij een Subwoofer niet makkelijk.. ga bijv. eerst naar een Hifi zaak, en luister naar een REL, dan weet je hoe een Sub hoort te klinken..

Bedankt voor de hulp heb een subwoofer van jbl aangeschaft doet het perfect :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan