subwoofer en luidsprekers, niet helemaal perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.

visjeblieb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
yeeh ik heb nieuwe pc :p heb ik al een tijdje. alles doet het prima, alleen mijn subwoofer en mijn speakertje doen het niet helemaal perfect. als ik mijn subwoofer helemaal opendraai, hoor je hem een beetje. mijn speakers gaan storen als je hem te hard zet of een beetje hard muziek met veel gitaren er in afspeel. dit is erg irritant omdat ik nog al een muziek freak ben.
wie helpt mij, want ik denk dat ik er iets niet klopt met mijn intellingen ( ik ben geen computer wonder:P)
alvast bedankt voor jullie hulp en tijd om mijn probleem te lezen :D

Wat voor merk boxen/subwoofer heb je en wat voor een geluidskaart heb je in je computer zitten?

dell subwoofer en speakers ... heb audigy ( zo heet dat tog??) geluidskaart... ( heb trouwens geen idee welke, in ieder geval niet te duur is)

Installeer de nieuwste drivers van je geluidskaart is.

Audigy zou goed kunnen: SoundBlaster Audigy.

Soundblaster heeft een auto-update op hun site staan: http://www.soundblaster.com/language.asp?sDestUrl=/support/downloads/su.asp
Even het volgende kiezen: Europe->Netherlands->Dutch. Daarna GO! en er opent een nieuw venster. Wijst verder voorzich;)

Doe dit wel via Internet Explorer. Andere browsers werken niet:(

helow ( ik ken jou van de chat tog:P) goed bedankt , maar uhm mijn geluid is nog steeds zo bagger als eerst :S wat doe ik fout :( begin me nou egt te irriteren aan de geruis/gestoor/slechte muziek kwaliteit.

Ik heb het even geprobeerd hier thuis (zelfde soort Dell-speakers+subwoofer).

Zoiezo komt er weinig geluid uit:p Ik weet gelijk weer waarom ik een ander setje had gekocht:D

Subwoofer helemaal opengedraaid en de speaker ook. Geluid klonk niet geweldig en de subwoofer was ook bij mij niet goed te horen. Vooral als het zo goed als stil was (begin of eind van een liedje) hoorde ik de boxen helemaal herrie maken.

Ik denk dat het te maken heeft met de kwaliteit van de speakers+subwoofer). Die is gewoon niet al te best...:(

hmm dat zullen we nog wel us zien. ga mijn speakers + subwoofer omwisselen met die van mijn broer... ook dell.. die van hem kunnen egt te hard!!! als die van mij het bij hem doen... dan ligt het aan mijn pc :( heb ik weer
tnx voor je hulp :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan