Suggestie nieuwe videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter 6th
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

6th

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2008
Ik ben op zoek naar een aanzienlijk betere videokaart die ik nu in mijn computer heb zitten.

Hardware

# Intel Viiv processortechnologie met Intel Core 2 Duo processor E6750 (2,66 GHz, 4 MB L2-CACHE, 1333 MHz FSB)
# MSI moederbord
# 2048 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
# Harde schijf van 500 GB (S-ATA 300, 7.200 tpm, 8MB Cache, Seagate ST3500830AS)
# NVIDIA GEFORCE 8600 GS HIGH-END VIDEOKAART met HDMI-aansluiting: 256 MB DDR2 SDRAM, DirectX 10 en HDCP-ondersteuning
# Blu-Ray Disc en HD DVD-lezer met multiformat cd-/dvd-brander: ondersteunt alle gangbare cd- en dvd-normen, ook dual layer DVD-R en DVD+R (LG GGC-H20L)
# Ingebouwde 3-in-1 tv-tuner: DVB-T (5), DVB-S, analoge TV (1)
# Geïntegreerde WLAN IEEE 802.11n draft met max. 300 mbps, compatibel met IEEE 802.11b/g
# Klaar voor internet & DSL
# netwerkkaart on board, Fast Ethernet LAN 10/100/ Mbit/sec.
# Ingebouwde multikaartlezer

Zoals je kunt zien heb ik een geforce 8600 GS deze zou ik graag willen vervangen voor een videokaart die nog een hele tijd meegaat en waar je spellen als fallout3 en far cry 2 op een mooie resolutie kan draaien.

Als iemand suggesties heeft welke videokaart ik hier in zou kunnen zetten dan hoor ik dat graag. En ik zou liever geen schandalig hoog bedrag willen neerleggen ;)

Grtz!

Hoi,

Als je budget het toelaat zou je hd 4850 of het groter broertje kunnen overwegen de Hd 4870.

Modag

En die word door mijn moederboard ondersteunt? En er zat dus een Nvidia geforce in maar ik kan er ook gewoon een Ati inzetten?

Laatst bewerkt:
En die word door mijn moederboard ondersteunt? En er zat dus een Nvidia geforce in maar ik kan er ook gewoon een Ati inzetten?

ja hoor geen probleem

hou wel in de gaten dat als je een amdere kaart wilt zetten of je voeding er ook voldoende voor is.

dan zul je even je kast moeten losmaken en op stikker van de voeding kijken.

een 4850 0f 70 vraagt heel wat(ts) meer als een 8600 serie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan