Suggestie voor nieuwe gaming laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Dankje!

Maar die ik op het oog heb heeft bij de winkel waar ik hem eventueel wil bestellen een i7 4700MQ processor: https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-140992
En in die laptop in jouw link zit een i7 3630QM processor

De 4700 lijkt me beter. Maar dit maakt dit veel verschil?
En moet ik voor gaming toch meer naar videokaarten kijken dan processors?

Hoi,

Voor te gamen is de videokaart van belang en de processor uit de mijn link is wel een ouder type maar kan het makkelijk bij benen is alleen wat minder zuinig.

Dankje, die configuratiesite kende ik nog niet. Nog wel in mijn eigen woonplaats, dus dat is ook wel fijn.

Bedankt,
alleen wel jammer dat het besturingssysteem er niet standaard bijzit, dat maakt elke keer dat mijn configuratie een beetje boven mijn budget komt

Hoi,

Win 7 kost hier onder de 100 € dus zal het daar niet veel meer kosten anders bij link los kopen;)

Een OEM is toch aan 1 computer gebonden, zodat je deze niet kan installeren op een nieuwe computer?

Hoi,

Ja een oem is meestal inderdaad notebook of merk pc gericht de losse minder maar even goed maar 1x te registreren hoor dus daar zit geen verschil tussen.

Je kunt OEM slechts 1 keer activeren, maar dat kan op elke computer. Dus het wordt inderdaad gebonden aan je laptop, na eerste activatie.

Bedankt voor de hulp!
Nog even nadenken en dan zal ik eind van de week eens kiezen.

Nog een vraag: Ik zie vaak 8gb geheugen staan, maar is dat niet een beetje weinig? Lijkt me dat ik beter kan gaan voor 16gb?

Hoi,

Naar mijn inziens is 8 gig nog steeds voldoende om te gamen kan later eventueel altijd nog maar voorlopig nog niet nodig;)

hoi,

de MSI GE70 2oe-012nl heb ik nu zo'n 2 maanden in gebruik en het is echt een TOP laptop.
echt waar voor je geld, is binnen 5 seconden opgestart en speelt bijna alle games op high-ultra settings.
de killer-internet kaart geeft je echt gewoon 2x zoveel snelheid (alleen bekabelt).
Kortom, ik zou echt voor de GE70 gaan.
succes met je keuze.

mvg thom

Hallo,
Fijn om van iemand te horen dat deze goed werkt
Ik heb nog steeds niet besloten welke ik wil, maar mijn oog valt nog steeds op deze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan