sunplus usb mp3 player

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvessen

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Beste mensen,

Een vriend heeft een tijdje terug een mp3 player gekocht. Werkte prima, maar het probleem is dat hij het blijkbaar voor elkaar gekregen heeft dat de software/firmware (het bestandje wat op de stick zelf staat) van het apparaat af is. Nu kan die dus nog wel gebruikt worden als verwisselbare harde schijf, maar niet meer als mp3 speler. Een bijkomend probleem is dat hij hem online gekocht heeft en de verkoper niet meer kan bereiken. Op het apparaat zelf staat geen merk, maar xp ziet hem als zijnde "sunplus multimedia-disk USB Device". Ik kan het bestand niet vinden dus misschien dat er iemand anders is die hier meer van weet.

Het gaat om dit apparaatje:
mp3.jpg

alvast bedankt!

probeer het eens via windows media player. volgens mij als je daarmee formatteert en er een mp3 op zet, dan lukt het waarschijnlijk wel.

hey hackerfrans,

bedankt voor je reactie, het mocht alleen niet baten. ik hem hem eens volledig geformateerd en ik heb weer een normaal menu terug maar kan nog steeds geen mp3'tjes afspelen. het bestand wat ik nodig heb heet waarschijnlijk iets in de trent van settings.dat . maarja, aangezien er nogal wat mp3 spelers op de markt zijn schiet ik met het zoeken ook weinig op. ik heb al diverse firmware van andere spelers geprobeerd maar dat mag (zoals ik eigenlijk al verwachtte) niet baten. Iemand anders nog suggesties???

Groetjes, Kor

het is voor elkaar, ik heb hem weer aan de praat gekregen. Hackerfrans, toch bedankt voor de moeite!

Greetz, Kor

Hoe is het je gelukt? (Dit voor mensen met soortgelijke problemen in de toekomst)

tja, achteraf erg raar. eerst heb ik via deze computer de schijf geheel geformateerd, waardoor ik gek genoeg het menu'tje van de mp3 player weer terug kreeg. nog steeds kreeg ik wel een error bij het aanzetten. Toen heb ik via het menu van de player alle bestanden eraf gehaald. Daarna was het normale opstartschermpje terug. Toen weer mp3'tjes opgezet, en hij deed het weer. Vraag me niet hoe het kan, maar blijkbaar zit de benodigde software voor het apparaat standaart ergens verborgen.

Groetjes, kor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan