SuperAntiSpyware en MalwareByte

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikDrenthe

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
Hoi iedereen,

Weet iemand of ik zowel SuperAntiSpyware als MalwareByte op 1 pc kan zetten?

Een verkoper van een winkel zei, dat SuperAntiSpyware, dat dat spyware is.:) Weet niet hoe die daarbij komt. Ik heb ook Hitman Pro op me pc staan.

Die SuperAntiSpyware en MalwareByte, zijn dat niet te moeilijke programma's? En zijn ze ook makkelijk weer te verwijderen van m'n pc?

Voor de duidelijkheid, tegen virussen gebruik ik Norman Security Suite.

Alvast bedankt voor jullie bericht.

Laatst bewerkt:
Die verkoper mag dus een ander baantje gaan zoeken.
Superantispyware heb ik hier op drie systemen gezet, en doet z'n werk goed.
MalwareByte erbij is geen enkel probleem,zij het dat je ze niet tegelijk moet laten scannen, of op laten starten.
Het is sowieso een goed idee om er twee verschillende antispyware versies te gebruiken, wat de een "vergeet" haalt de ander weg. (meestal)
Kun je ook zo weer verwijderen, en zijn geen ingewikkelde progamma's.

Hoi Coenraad,

Dus dan moet ik aanvinken, dat ze niet moeten opstarten als ik Windows start. Maar ik vraag me ook af, hoe goed Firefox of Maxthon of Opera is in het tegenhouden van malware.

Dus SuperAntiSpyware als MalwareByte Anti-malware kan ik ook makkelijk weer verwijderen?

Verder vroeg ik me af, of MalwareBye Anti-malware, of dat scanners zijn of programma's die ook op de achtergrond meedraaien. Alvast bedankt.

Nu gebruik ik ook Hitman Pro om te scannen en Norton Security Scan voor het scannen op virussen. Dan heb ik 4 scanners op 1 pc, is dat niet wat veel?

Laatst bewerkt:
Nee dan heb je er 5 :p
1. Norman
2. Norton
3. MBAM
4. SUPERAntiSpyware
5. Hitman

De gratis versies van SUPERAntiSpyware en MBAM hebben geen real-time scan optie. Deze werken dus ook niet op de achtergrond.

@coenraad:

Ik heb zelf ook een keer een versie van SuperAntiSpyware gedownload, en dat was dus spyware zelf. Als je het programma maar van vertrouwde sites haalt is er geen probleem ;)

Hoi,

Ja, Maniac, het is wat. Het kan misschien voorkomen, dat ik SuperAntiSpyware wil verwijderen. Maar ik lees onder andere op dit forum, dat als je SuperAntiSpyware hebt verwijderd, dan kan dat problemen geven bij het opstarten van de pc. Want ik denk dat het misschien wel kan gebeuren, dat ik SuperAntiSpyware eraf moet of wil halen.

Overigens, Norman draait bij mij op de achtergrond.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja, Maniac, het is wat. Het kan misschien voorkomen, dat ik SuperAntiSpyware wil verwijderen. Maar ik lees onder andere op dit forum, dat als je SuperAntiSpyware hebt verwijderd, dan kan dat problemen geven bij het opstarten van de pc. Want ik denk dat het misschien wel kan gebeuren, dat ik SuperAntiSpyware eraf moet of wil halen.

Overigens, Norman draait bij mij op de achtergrond.

Verwijderen geen enkel probleem.;)
Het enige wat misschien irritant kan zijn, is dat er via een browser je mening wordt gevraagd, wat je zonder problemen weg kunt klikken.

Juist,

Dan zou ik het toch maar eens moeten proberen. Ik heb gelezen, dat SuperAntiSpyware zich niet makkelijk niet verwijderen. Maar bij een andere computerzaak zeiden ze ook, dat dit een goed programma is.

Norman komt trouwens niet zo goed uit de testen, volgens mij.

Maar ik kan bijvoorbeeld de popup blokkering bij I.E. hoog zetten. Zou dat ook kunnen helpen tegen spyware?

Hoi iedereen,

Ja, ik heb allebei nu op de pc staan. En ik laat ook nog wel scannen. Ook wel door Hitman Pro. Dus me vraag is denk ik wel beantwoord.

Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan