Supercard lite doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chepper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2009
Ik heb een supercard lite met een superkey voor mijn ds. Deze heeft het altijd gedaan. maar alleen gameboy spellen. Ik wilde ook ds spellen eropzetten dus nieuwe firmware er opgezet. Maar sinds ik mijn kaartje heb geupdate doet hij niets meer. Ik krijg bij het opstarten 2 witte schermen. Ik heb al van alles geprobeerd. Nieuwe superkey gekocht. Oude versie van de supercard lite op het micro sd kaartje gezet, maar die pakt hij niet. Software erbij gezet. Games erop maar niets helemaal niet doet het.

Wie kan me helpen?

Ik heb een supercard lite met een superkey voor mijn ds. Deze heeft het altijd gedaan. maar alleen gameboy spellen. Ik wilde ook ds spellen eropzetten dus nieuwe firmware er opgezet. Maar sinds ik mijn kaartje heb geupdate doet hij niets meer. Ik krijg bij het opstarten 2 witte schermen. Ik heb al van alles geprobeerd. Nieuwe superkey gekocht. Oude versie van de supercard lite op het micro sd kaartje gezet, maar die pakt hij niet. Software erbij gezet. Games erop maar niets helemaal niet doet het.

Wie kan me helpen?

Jep das een probleem, ik heb zelf niet zoon kaart, ik heb een R4 (die zijn nu helemaal niet duur meer) dat is een oplossing, je kunt mischien hier wel iets vinden.
suc6 Menno

Oja je kan ze mischien even mailen (in het engels) •Email:tech@supercard.sc (tech support only)
GreEtZ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan