Supergoeie pc en game draait nog steeds niet optimaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lionlake

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Goed ik heb de afgelopen maanden gespendeert aan het volledig upgraden van mijn pc. Ik ben nu tot een punt gekomen waar mijn pc echt goed is en die alle spellen makkelijk kan draaien, hier mijn hardware:
Videokaart: ATI HD5850 1000mb
processor: AMD Phenom x4 955 3200 Mhz
geheugen: 6GB DDR2 (800 Mhz)
Harde schijf: 500GB
Voeding: 750W

Maar wat ik zo gek vind is dat terwijl ik mirror's edge speel de game toch nog af en toe lagt. En dan vooral wanneer ik bijvoorbeeld een glas in sla en alle stukjes zo wat door de lucht vliegen. Mijn monitor is ook niet al te oud, ongeveer 2-3 jaar geleden aangeschaft. Waar kan het nog aan liggen? Ik begrijp het niet meer... please help!

Laatst bewerkt:
Draai je toevallig Windows Vista?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nika mis mee met hardware probeer anders de game met Graphics op Medium of High tespelen dus niet Very high

idd, bij mij gebeurd dat ook :), zet de opties op lower dan lag je nietmeer :S

:confused: Het hele punt van het upgraden vanmijn pc was nou dat ik alle games op de hoogste grapghics kon spelen, zou toch makkelijk moeten kunnen met deze hardware. Ligt het er dan aan dat mirror's edge geen AMD of ATI ondersteund ofzo?
Oh en is er een groot verschil tussen 6GB DDR2 en 6GB DDR3?

Zit wel een verschil in tuurlijk, maar hij zou het wel moeten aankunnen met 6GB DDR2.. Ik denk zelf niet dat je er van af zou komen door je DDR2 naar DDR3 om te schakelen

Het ligt totaal niet aan je hardware, het moet een softwarematige fout zijn. Nieuwste drivers van je videokaart geinstalleerd? Staat misschien ook de Anti Aliasing aan in het ATI control center? Daardoor gaat je PC een stuk slomer.

Ik heb de anti aliasing nu uitgezet, nieuwste drivers had ik al. Ik ga even proberen

Goed ik heb alles in het ATI menu op het laagst en de graphics in mirror's edge op zijn laagst. Loopt naar mijn idee wel wat soepeler maar nog steeds niet helemaal soepel. Ik zie nu ook dat er nieuwere drivers zijn, ik installeer ze even en hoop dat het helpt. Zo niet, verder nog ideeën?

Laatst bewerkt:
Ok ik heb Physx support uitgezet en nu draait hij prima;) Ontzettend bedankt voor alle informatie en tips:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan