Supernews

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannibal392

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2011
Hallo,

Als eerst excuses als deze vraag hier niet thuis hoort. Ik ben hier nog best een noob, dus wordt a.u.b niet boos als het hier verkeerd staat!

Ok, nu mijn vraag:

Ik ben klant bij UsenetXL, maar de retentie vind ik voor mij toch nog te laag. Ik heb eens rond gekeken en kwam uit op Supernews. Ik ben eens op de site wezen kijken van hun en ze spreken op die website heel anthousiast. Nu is mijn vraag, is dit echt zo? Zijn ze echt zo goed als ze beweren op hun site? Post hier a.u.b jouw ervaring, zodat ik niet onnodig mijn geld uitgeef in de toekomst. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

~Hannibal392~

gebruik dan wel deze link:

http://nl.supernews.com/super-special/

is ie 6.99 per maand. Je kunt altijd een maandje proberen voor 7 euro. Volgens een aantal reviews staan ze in de top 3, dus volgens mij is het redelijk veilig (heb zelf al langere tijd eweka, die staan accountsharing toe zodat meerdere mensen gebruik kunnen maken van het account vanaf verschillende adressen)

Ok, dankjewel voor je reactie. Wat mij betreft is het nu wel duidelijk zo. Wat mij betreft is mijn vraag beantwoordt.:thumb: Nogmaals bedankt!

Met vriendelijke groet,

~Hannibal392~

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan