support pagina mijndomein

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Omdat ik geen antwoord krijgt van mijndomein.nl de vraag maar hier gesteld.

Een vrijwilligersproject heeft een domein, web en mailruimte bij mijndomein.nl . Nu is uploaden met ftp goed te doen. Maar waar stel ik de E-mail adressen in? Ze hebben het over "mijnsupport" pagina maar ik kom nergens uit, nergens een tab waar ik E-mail adressen kan instellen. Op hun nieuwe site staat het wel, maar die werkt al helemaal niet.

Iemand ervaring met deze provider, ik heb het idee dat ze niet meer bestaan omdat er sinds september 2008 geen storingen worden vermeld

Je zult hier moeten inloggen, en vervolgens schijn je daar ergens je e-mailaccounts aan te kunnen maken.

Dat zit er hier uit als bijgevoegd bestandje, de gegevens kloppen, maar nergens iets van E-mail of domeinnaam die wij beheren. Alle tabjes bekeken.

Inmiddels via via een pagina gevonden waar je E-mail zou moeten kunnen instellen, maar daar kan ik geen domeinnaam kiezen. Het is alsof wij geen hosting pakket hebben terwijl wij dat wel degelijk hebben

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Bijlagen

• mijn domein.jpg
    mijn domein.jpg
    35,5 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja ik weet ook niet waar je het moet kunnen vinden, dit is hetgeen ik in de "Vragen" terugvond.

Ik heb emailadressen aangemaakt in mijn support, wat nu?
Onthoud het e-mailadres, de gegeven gebruikersnaam en het door jezelf verzonnen wachtwoord en open je versie van Outlook. In Outlook kun je deze gegevens invullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan