supr***.org

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
648
Ik kan je al sinds afgelopen vrijdag supr***.org al niet meer bereiken. Hebben jullie daar ook last. Zo nee, waar zou het dan bij mij aan kunnen liggen?

Alvast bedankt.
 
De site is er een tijdje uitgeweest.
Nu is hij wel weer te berijken.

Gr michel
 
Met adsl via me werk kom ik er ook niet op .zag van de week wel opeens een inlog pagina van Suprn .Lijkt erop dat ze een prive tracker gaan worden.Site zal wel down zijn om alles te testen en in te stellen.

ff paar dagen afwachten
 
de site ligt idd al een paar dagen plat..nu nog steeds btw
 
Heb toevallig net ff op mijn werk gekeken en hier kan ik 'm wel openen. Zal over een uurtje ook weten of ie het thuis doet. Maar het lag dus niet aan mij dat ie het niet deed.
 
kheb net nog ff gekeken, hier doet hij het gewoon.
En hoef me niet aan te melden

Gr michel
 
Snap er NIETS van. Op mijn werk deed alles het prima. Maar nu ben ik thuis en doet ie het NIET. Waar kan het aan liggen?
 
Geplaatst door mister 9
Snap er NIETS van. Op mijn werk deed alles het prima. Maar nu ben ik thuis en doet ie het NIET. Waar kan het aan liggen?

Heb je mijn reactie wel gelezen?
 
bericht van sloncek admin suprn


SuprNova Downtime? sloncek @ 21-11-2004 00:11
SuprNova has not been accessable during last 24 hours. This is because of a server issue. We are working on the problem and are trying to fix it as fast as we can. That is why SuprNova is right now running on backup servers, meaning search is down and it might take a little longer for the site to load.

We are sorry for the trouble, but keep in mind that we are trying to fix the problem as fast as we can!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan