[Supreme Commander] map cr*ck toevoegen aan iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

ctctct

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Heey allemaal:p ,

Ik heb hier net een Supreme Commander ISO en nu wil ik daar een map 'Cr*ck' genaamd aan toevoegen en dan branden,,
Maar dat heb ik nu allemaal gdaan:

• ISO uitpakken met IsoBuster

• Terug samenstellen met MagicISO (met map 'Cr*ck' er nu bij)

Maar nu ik een nieuwe ISO heb en ik installeer hem via Deamon Tools voor te testen voor ik heb brand op dvd,, stopt hij tijdens de installatie bij een bestand 'editor.scd' (zie printscreen) en doet niets meer,, ik heb het eens de hele nacht laten aanliggen!

Wat heb ik dan mis gedaan met mn ISO,, is het mss omdat er beveiliging op zit?
En als er op zit,, hoe kan ik er voor zorgen dat ik die map 'Cr*ck' erop krijg?!
(Het is echt belangrijk voor mij!:( )

Alvast Bedankt!:cool:

wat zit er in de map crack

Een bestandje met de CD-key dat ik niet heel de tijd het doosje moet zoeken (ik steek mn cd's in een map enzo gaat het sneller;) )
Maar dat was eignlijk geen antwoord op mn vraag:( :confused:

jawel dat is om te zien of er geen exe bestand inzit wat de installatie tegen kan houden.
Het is dus gewoon een txt bestandje.

Er zit wel nog een exe in,, sorrry vergeten zeggen,, maar bij mn andere cd's waar een exe bij zit lukt het wel:D

Zo ik heb nu een geprobeerd met alleen een txt beestandje in,, maar ik denk dat er beveiliging op de cd zit en dat ik daarom geen bestanden kan toevoegen,, maar er moet toch een oplossing zijn voor die beveiliging weg te krijgen ofzoo?!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan