Supremefx II

Status
Niet open voor verdere reacties.

deHoed

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Goedendag,

Ik heb een probleem met mijn geluidskaart een Supremefx II op een moederbord van ASUS Rampage Formula. De geluidskaart zit in het goede slot (zwart), de software vanuit de cd moederbord geladen, volgens Hardware beheer alles aanwezig betreffende de software, lampjes op de Supremefx II branden, kabeltjes goed aangesloten op de speakers van Cambritdge Soundworks (werkt goed, in een andere computer geprobeerd). De geluidskaart heeft wel goed gewerkt, maar na een virus aanval heb ik alles opnieuw moeten instaleren nadat ik de HD's opnieuw heb geformateerd. Wat doe ik niet goed? of wat vergeet ik? ik weet het niet meer. Heeft iemand een idee?

vr.gr.

dehoed ( Theo):)

Goedendag,

Nee er staan geen uitroep tekens in, alleen een vraagteken bij ethernet control maar dat heeft niets met dit probleem te maken.

groet,

dehoed (Theo):eek:

Goedendag,

Het probleem is opgelost, in mijn computer zit een ATI Radion HD5770, deze kaart zet bij de softwarematige instalatie in het Aparaatbeheer in "Besturing voor geluid, video en spelletjes" een file, ATI High Definition Audio Device. Bij het instaleren van de geluidskaart SupremeFX II wordt de software van deze kaart, SoundMAX Integrated Digital HD Audio ook in "Besturing voor geluid, video en spelletjes" gezet. De SoundMAX.... komt in conflik met de ATI High Defini....... Ik heb De ATI High Defini.... uitgeschakeld, waardoor SoundMAX Integrated Digital HD Audio , de voorkeur krijgt. Alles werkt naar behoren. Iedereen bedankt voor het mee denken.

vr.gr.

dehoed (Theo):thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan