suprnova,bitcomet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hallo.Ik heb het programma bitcomet gedownload en in samenwerking met bepaalde sites kan je games en zo downloaden.Via de site ................ heb ik een paar games gedownload.Maar ik heb nu een probleem als ik deze games wil opstarten staat er dat ik een cd er voor nodig heb.Ik heb hem toch gedownload?Hoe zit dit.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Laatst bewerkt:
Kijk of er een map genaamd Crack op de cd zit, meestal zit hier een .exe bestand in. Kopieer dit naar de installatiemap waar je het spel in hebt geinstalleerd en overschrijf het oude bestand.

Hoi,

Sorry dat ik het zeg maar je mag hier geen links naar sites geven waar je Warez kan verkrijgen. Mischien kan je dat even aanpassen??:thumb:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Laatst bewerkt:
Als ik een game probeer te spelen staat er direct3d unable to create device try changing resolution or color depth,Wat betekent dit

Unable to create device. Try changing resolution or color depth"... WTF?
The first thing you should do is actually try changing the resolution and color depth. experiment, try some different combinations.
If that fails, well...there's no 100% fix but you might try the following, it has solved the problem for a number of people:

In windows, turn down 'Video Hardware acceleration'. It is normally defaulted to Full acceleration, take it down one notch. This *may* slightly effect performance.
The slider for video hardware acceleration is located in the Display Properties Tab (where you set your desktop background/screensaver/fontsize/etc.... right click your desktop and click on properties, then click on 'Advanced Properties',- then 'Performance'.

If you are using a Voodoo card and you're getting this error, try the following...
In hitman2.ini...

Change "DrawDll RenderD3D.dll" to "DrawDll RenderOpenGL.dll"
Change "ColorDepth 32" to "ColorDepth 16", alternatively, change it to 24 instead of 16 or 32

Moet je met het programma bit comet sharen.Ik heb geen oneindig limiet en daarom vind ik het vervelend om te sharen omdat dit behoorlijk veel mb's kost.

Geplaatst door gta san andreas
Moet je met het programma bit comet sharen.Ik heb geen oneindig limiet en daarom vind ik het vervelend om te sharen omdat dit behoorlijk veel mb's kost.

Je moet met bitcomet min. 3kb/s uploaden. Veel sites werken met ratio's, als je veel download en weinig upload met Bittorrent dan wordt je gebanned na zoveel tijd.

Geplaatst door gta san andreas
Maar kan ik dan ook niet meer downloaden met dat programma?

Jawel hoor, het programma staat los van de sites waar jij de torrents vanaf haalt :)

Ik heb de globale upload snelheid op 3 kb per sec gezet.Dus nu gaan er geen mensen meer van mij uploaden.

Ik heb een crack gedownlad voor roller coaster 2 maar wat nu.waar leg i deze crack neer.Bij de read me file die er bij zit staat just put in the dir you installed rct2 and execute

// by ks

wat moet ik doen?

Je hebt Rollercoaster Tycoon 2 dus ook geinstalleerd zojuist? Dan moet je dat .exe bestand uit de crack naar de plek kopieeren waar je RCT2 geinstallleerd hebt (bijv. C:\spellen\RCT2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan