surfen via tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemie

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Ik wilde popcorn.io installeren op mijn televisie (panasonic viera)
Ik kan surfen want ik geraak op verschillende sites.
Als ik de beta 3.7 wil downloaden krijg ik volgende melding: "De webbrowser kan de pagina niet weergeven"
Wat moet ik doen?
Het is niet alleen dit. Ook als ik firefox wil downloaden krijg ik deze melding. Ik veronderstel dat er nog meer zulke dingen zijn die niet gedownload kunnen worden.
Iemand een oplossing?

Dank u

Dit gaat niet maar zo. Dan zul je hoogstens met de Apps uit de appstore van je tv kunnen werken. Je kunt niet zo klakkeloos programma's installeren die je wel met je laptop of pc kunt installeren. Die programma's zijn daar niet voor gemaakt.

Stel je wil PopcornTime gebruiken, dit kan wel d.m.v. Plex Mediaserver. Dit is wel via Internet/YouTube te vinden hoe je het dan op de tv kunt gebruiken. Hiervoor zul je wel wat dingetjes moeten doen. Maar dat wordt je via YouTube stap voor stap wel uitgelegd.

En waarom zou je Firefox willen downloaden als er gewoon een webbrowser op je tv op zit?!

Firefox omdat de browser niet doet wat ik wil. Ik dacht dat daaraan lag, niet dus :shocked:

Nop. Sommige sites zijn 'helaas' niet ontworpen voor NetTV. (en programma's zoals Popcorntime etc. al helemaal niet).

Helaas :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan