Surround instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinhoAjax

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2007
Heey,

Had een paar maanden geleden al een vraag gesteld over mijn surroundsysteem op mn computer, maar het is nog steeds niet normaal. Als ik een test doe met van die geluidjes, doen alle speakers het, maar als ik muziek afspeel komt het alleen uit de twee boxen aan de voorkant en de subwoofer. Center en back (2) doen het niet. Het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar bij configuratiescherm staat ie gewoon op 5.1 ingesteld.

Wat kan ik doen?
:(

dat werkt ook niet want het is niet in suround op genomen.
je kan wel een plugin gebruiken van dolby bij winamp maar echt suround is dat ook niet,
wel werken dan wel al je speakers als je muziek af draaid.

mrmusic geluid moet toch in 5.1 zijn op genomen wil je echt suround krijgen ?

Maar ik vind het raar, dat ik een paar maanden geleden nog wel gewoon alles, inclusief mp3 en radiostreams in surroundgeluid kon horen. Sindsdien heb ik niks zelf aangepast, maar er zullen vast wel updates voor het een en ander geïnstalleerd zijn.

Ik wil even terugkomen op dit topic.

Sinds november heb ik een tijdje werkend Surround-geluid gehad, maar schakeld hij na een tijdje soms zonder duidelijk reden weer terug naar 2.0 geluid en moet ik dus weer naar 5.1 bij de instellingen. Tenminste, hij gaf wel 5.1 aan, maar ik moest eerst even heen schakelen naar 2.0 en dan terug naar 5.1 en pas toen deed hij het.

Nu heb ik echter helemaal geen bassgeluid meer, maar wel gewoon nog uit alle speakers.
Als ik de stekkertjes in andere openingen steek hoor je natuurlijk stemmen uit de bassbox enzo, maar dan werkt alles wel (het komt uit verkeerde speakers dan).

Bij de oranje stekker in de oranje opening doet de bassbox het niet, center wel... (oranje is de bassboxaansluiting)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan