Surround Probleem Met Vista 32-bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinTribal

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Ik draai sinds kort op Vista Ultimate 32-bit, draait allemaal toppie, drivers worden goed geinstalleerd, behalve eentje: Soundmax.
Ik installeer de driver, stel in dat ik een 5.1 surround set heb, gebruik gelijk ff de 'test' knop en ja alles werkt. Tot dat ik gewoon muziek afspeel, dan doen alleen me Front boksen het.
Ik de driver weer verwijdert, nieuwste driver opgezocht bij Asus---Ondersteuning. Maar nog steeds hetzelfde probleem. Met mijn andere mobo had ik een driver van Realtek, dus ik probeer Realtek High def blabla voor vista 32-bit, hij herkent nu de lijnuitgangen enzo ik kan ook de volumes per boks instellen, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik snap het dus niet want de instellingen staan goed zover ik weet.
Hoe kan ik weer surround sound krijgen?

Ter info:
Asus P5B
Standaard driver is Soundmax
Windows Vista Ultimate 32-bit
Logitech x-530 (5.1 Dolby Surround)
Al 2 avonden forums doorgekijken :p

Mvg Kevin

Ik heb het ook met een asusbord gehad, en zij zijn daar toch 2 maanden me-bezig geweest en op dat moment heb ik toch maar geluidkaartkaart 5.1 gekozen., en toen was het probleem opgelost, ze kwamen met een oplossing dat het systeem in geheel moeten opbouwen en daar had ik geen zin meer in.

Ik heb het ook met een asusbord gehad, en zij zijn daar toch 2 maanden me-bezig geweest en op dat moment heb ik toch maar geluidkaartkaart 5.1 gekozen., en toen was het probleem opgelost, ze kwamen met een oplossing dat het systeem in geheel moeten opbouwen en daar had ik geen zin meer in.

kee dan ga ik dat ook maar doen dan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan