Survival game

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlamer12

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Hallo allemaal,

Ik zoek nu al een tijde voor een goede survival game. Met survival game bedoel ik NIET horror survival maar meer discovery achtig survival game. Ook geen minecraft aangezien dit ook horror survival is(met zombies etc.) en hier is het doel ook niet om te survivallen. Een goed voorbeeld is stranded 2 maar daar ben ik nu wel weer doorheen en de grapichs zijn daarvan ook niet echt geweldig waardoor de sfeer niet goed naar voren komt. Perfect zou zijn een soort The hunter zijn alleen dan als doel om te survivalen(bestaat daar een mod voor?). Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aangezien ik al een tijdje opzoek ben.

Mvg

vlamer12

Minecraft kan je bij opties op Peacefull zetten waardoor er geen monsters zijn.

Bedankt voor je reactie. Ik ken minecraft maar het probleem zit hem daar niet alleen in de monsters maar ik mis ook het *echte* survivalen. Met survivalen bedoel ik namelijk tentje opzetten, wat dieren gaan jagen overleven zonder ondervoed te raken niet uitdrogen etc.
Toch bedankt

Mvg

vlamer12

Ik weet precies een goed spel voor je:
Stranded 2
je strand op een onbewoond eiland met leeuwen en apen. je moet tools maken en een hutje maken van hout en steen. dan moet je water en drinken vinden om te overleven.
http://www.stranded.unrealsoftware.de
je kan ook stranded 1 doen maar dat is echt heeeel saai!
Ik hoop dat je dit zoekt!

suc6

@Folkert96:

De startpost zeker niet gelezen dan:

Een goed voorbeeld is stranded 2 maar daar ben ik nu wel weer doorheen en de grapichs zijn daarvan ook niet echt geweldig waardoor de sfeer niet goed naar voren komt.

wat vind je van de sims 2 op een onbewoond eiland?

groetjes,
Dautsje

@Dautsje

Welkom op Helpmij ;)
Heb je al eens naar de datum van dit topic gekeken?
Slotje dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan