Suse en niet je dvd kunnen zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpdeskje

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Goeden dag,

Allen eerste goede dagen voor de laatste dagen. Ik hoop dat het volgend jaar nog beter kan!

Na dan nu het probleem, Suse SU1020.001 gedownload... Ik gelijk gebrand van uit een iso en toen getest bij me pa's pc. Daarbij ziet hij hem in windows XP onder een dvd speler en een dvd brander maar als ik hem in mijn pc doe, doet hij het niet..

Hij ziet hem totaal niet.. Windows XP niet ( home SP1 ) en ook niet met opstarten. Daarbij dacht ik "oke dan pak ik tog een vrij nieuwe brander die ik nog heb liggen... testen of hij het daar wel op doet" en het resultaat is dat hij em daar ook niet doet.

Zou het aan mijn systeem liggen???

AMD ATHLON 3500+ AM2

512 MB werkgeheugen 800 MHZ..

300 GIG sata 2 schijf. Samsung 8 MB

K9N Neo moederbord van MSI met een Nvidia chipset.

Nvidia 6200 TC videokaart. 128 MB tot 265 MB dat hij pikt van het werk geheugen.

IDE schijf van 20 GIG

DVD speler van LG ( is al wat ouder maar hij doet het nog, hij zag ook Centos )

Hierbij vind ik het zoo raar dat hij het niet doet.. Zou het soms liggen aan me hardware of drivers?

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Groot

Kan zijn dat de gebrande cd gewoon niet goed is
Ik weet niet hoe snel je de brander heb gezet, maar ik raad je aan om 8x speed te branden ivm minimalisering van dit problemen.

Jah dat dacht k al.. ik ga hem maar eens opnieuw instaleren op de juiste snelheid. Bedankt voor de tip!

en ik ga deze maar even verplaatsen is geen linux vraag maar een brand probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan