SUSE Linux 10.1 instaleren..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je geen Nero?, of CloneCD? waar brand je ze nu mee?
Op die iso's staat gewoom die checksums.
 
Lange Pier zei:
Heb je geen Nero?, of CloneCD? waar brand je ze nu mee?
Op die iso's staat gewoom die checksums.
Ik heb ze gebrand met Nero... maar er schijnt dus geen catalogus op te staan en ook niet een checksum... dus ik kan niet verder met de installatie...
ik moet in iedergeval de Cataolus hebben anders kom ik niet verder...
 
Nou, ik snap er geen hout van, heb hem gewoon gebrand, opgestart, wilde van alles doe, maar dat wil ik dus niet, heb 'm alweer van dvd gewist, maar werkte prima.

Probeer anders eens de 32 bit versie, die had ik namelijk terwijl ik ook een AMD64 gebruik.

Enne, je handtekening klopt niet meer, de duimen moeten naar beneden.:p
 
Nou ik heb de dvd gedownload en heb gebrand (ik keek eerst wat er allemaal opstond en zag onderandere open office en Java) dus deze leek me beter dan die andere die ik eerst had...

Ik ging hem installeren en Gelukkig kreeg ik bij deze niet de fout die ik eerder steeds kreeg:D
Maar helaas ik zit nu nog steeds in Windows XP:(
Ik kreeg bij het installeren een fout over de root partitie en werd de installatie gestopt...:eek: dus helaas heb ik nog steeds geen Linux..

PS: Linux ziet er stukken beter ook uit dan Windows :p alleen het installerebn is een probleem:p:p
 
Zoals ik al eerder aangaf, je hebt een niet gepartitioneerde ruimte nodig voor Linux, en je kunt ze eerst indelen d.m.v. Partition Magic of ze indelen in Linux install, door fdisk of wathever er gebruikt wordt, dan hebb je een bootpartitie, uitgedrukt in een slash, /, en eventueel een /HOME partitie en eventueel persoonlijke of andere partities, en daarnaast nog een swap partitie van een bepaald percentage.
 
Ik heb nu Linux op me laptop geprobeert te installeren en dat iseindelijk gelukt:D

In iedergeval bedankt voor jullie hulp!!!

:thumb: :thumb: :thumb: :D :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan