SV4??? oude game op vista...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
hoi,
ik heb een vraag over software, ik heb geen idee of die hier thuishoort, maar ik denk het wel.
ik heb windows vista home premium, en probeerde een vrij oude game te installeren (rollercoaster tycoon)...
dat werkt allemaal prima, alleen ik kan geen savegames loaden. als ik op 'load saved game' klik gebeurt er niets. als ik dan naar 'computer - program files - etc. - roller coaster tycoon - saved games' ga, staat er dit:

Forest Frontiers. SV4 (forest frontiers is gewoon de naam van het 'level' )
ik neem maar aan dat het probleem met loaden van save games te maken heeft met het '.SV4' ??
maar weet het natuurlijk niet zeker.

weet iemand hoe ik dit spel zonder problemen zou kunnen spelen (op vista)?
alvast bedankt :thumb:

oh, en als het spel afsluit, verschijnt een venster met dit als titel:
GSK exception trapper
en dit wordt er gezegd:
Exception raised – access violation
00000000, 00000000, 00000000, 00000000,
00000000, 00000000, 00000000, 00000000

wat moet ik daar precies mee? en wat is het?

Laatst bewerkt:
Probeer eens op de exe-file van het spel recht te klikken -> eigenschappen> tabblad compatibiliteit-> en daar een vinkje zetten bij Dit porgramma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren. Dan begin je met de gene die daar standaard staat -> toepassen -> ok. Daarna opnieuw het spel proberen te spelen :)

bedankt, ik heb geen idee of dit de oplossing was, ik heb dit gedaan, en wat dingen gedownload en opnieuw geinstalleerd en hij doet het nu wel ongeveer :)

dus, vraag opgelost

hoi rapaljera,
Ik heb nu precies hetzelfde probleem alleen dan op een windows XP.. als ik de stappen van Mumzel volg gebeurd er niets.. welke programma's heb jij gedownload om weer rct te kunnen spelen?

groet,

Uit de huisregels:
'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Daarom een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan