Svcd > 800 Mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hej ,

Ik heb een svcd en die wil ik nu branden op een cd, het is dus een img file met een cue file maar hoe brand ik deze , want het bestand is groter dan 800 mb om preciest te zijn 849 mb.

Moet ik deze film dan splitsen en zo ja hoe?
Of heb ik een dvdbrander nodig?
Indien het lukt kan ik deze img dan gewoon afspelen op mijn dvdspeler die svcd ondersteunt?
Grt

Stan

als het een cue en bin file is dan kun je die gewoon branden met nero of bv alcohol120%

in nero kiezen voor bestand/ image branden

met alcohol120% kiezen voor image brand wizard

in beide gevallen het cue file openen en alls staat goed om te branden.
een image file zoals cue en bin is altijd groter omdat er meer info in zit zoals hoe de brander het geheel moet benaderen enz maar past gewoon op 1 cd.

Oke maar
ik kies nu de optie image branden in nero 5.5

moet ik nu de image file pakken en/of de cue file

ALs ik op de image file klik dan zegt ie dat het niet correspondeert met de grootte van de beschikbare bron de cd dus van 700 mb

*** vergeet dit bericht heb nu de cue file gepakt en hij brandt nu ff afwachten oftie hem nu ook afspeelt op de dvd***

Laatst bewerkt:
kies voor het cue file en zet evt via instellingen de expert opties op overburn.

dat laatste hoe doe ik dat?

Ik kan m afspelen op de dvd toch krijg ik op het einde de volgende foutmelding :(

en nu wil ik mijn andere avi films ook omzetten naar svcd

Hoe ga ik dan te werk of moet ik dan een nieuw topic openen:D

Bijlagen

om overburn in te schakelen ga je naar bestand / voorkeuren tabblad expert functie daar een vinkje zetten bij overburn.

waarom je de foutmelding krijgt kan ik je niet vertellen misschien een fout in de film.

om avi om te zetten naar svcd kijk eens op http://wintips.filmt.nl daar vindt je aan aantal handleidingen waaronder tmpgencoder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan