svchost.exe - toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Beste mensen,

Nadat ik de laptop heb opgestart, verschijnt er al vrij snel de volgende melding:

svchost.exe - toepassingsfout
De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik ik op annuleren dan is de melding weg en kan ik gewoon de laptop gebruiken als anders. Snap er niets van.

Wie weet raad???

Gr. de Taalkring

nee

Nee BANDIT123 het gaat niet over die vorige vraag. Zal vanavond het geheugen maar eens gaan testen. Weet het anders ook niet

Hoi Nielsvds,

Hoelang duurt zo'n test wel niet. Heb de laptop 1 1/2 uur aanstaan en bben gegaan tot test 8 maar nog geen fouten gevonden.

?????????????????????????????????

Die test blijft altijd doorgaan. Je mag gewoon hem afbreken hoor. Een geheugenprobleem is het al niet. Bekijk ook eens de link die ik ook gaf.

service?

Hoi Nielsvds,

Heb de link bekeken, maar ik wordt er niet veel wijzer van. Het enige wat mij opvalt is dat HKLM\system\currentControlSet\Services\Service niet bestaat bij mij. Ik bedoel het laatste stukje. Service. Bij mij staat er HKLM\system\currentControlSet\Services\srservice.
Kan ik ongestraft srservice veranderen in service

Gr. de`Taalkring

Wat ik je eerst zou aanraden is die sleutel aanklikken en dan voor bestand exporteren kiezen geef dit een naam bevestig met ok. Later kan je het gewoon weer importeren.En maak dan pas de wijziging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan