svchost.exe

• Onderwerp starter Onderwerp starter TahR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TahR

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Probleem met Automatische Update

Hallo,

Gisteren ging ik even kijken bij Automatische Updates of er nog updates beschikbaar waren (hij moest eerst vragen aan mij voor updates). Toen zag ik dat ik nog 19 updates moest installeren. Ik wou ze gelijk installeren, maar toen kreeg ik een foutmelding met zoiets als svchost.exe met de tekst de leesbewerking "read" is mislukt of zoiets :( . De foutcode heb ik niet op kunnen schrijven. Sindsdien installeer ik geen updates meer. Weet iemand hiervoor een oplossing, want ik zat al een keer in de gevarenzone met Norton 2007!!!

TahR.

Laatst bewerkt door een moderator:
welkom op Helpmij

Ik heb geen antwoord op je vraag maar wel het verzoek, geen (zeer) grote letter type te gebruiken. Ik heb diverse berichten moeten aanpassen.

Ik heb hetzelfde probleem. En iedere keer als ik mijn pc opstart komt die mededeling. Bovendien loopt mijn pc dan op een gegeven moment vsst. Wie kan mij (ons) helpen?
Wil je een eigen topic openen, het is niet toegestaan om je vraag in iemand anders zijn vraag te posten.

Ik heb geen antwoord op je vraag maar wel het verzoek, geen (zeer) grote letter type te gebruiken. Ik heb diverse berichten moeten aanpassen.

:O foutje.... ik zocht kleurverandering

In uitvoering...

Ik ben bezig jullie tips op te volgen en ik probeer ook de updates weer te installeren. Ik zeg het jullie als het niet lukt.

Verdere informatie:
Als ik op OK (van die foutmelding) klik, dan start geen enkel programma meer. Ik ging dus met angst de computer opnieuw opstarten. Toen deed hij het weer, sindsdien durf ik geen updates te installeren.

Nu opvolgen:
Opnieuw updates proberen te installeren.

End of Problem

Het probleem is beeindigd. Ik vraag een moderator dit topic te sluiten en bij nog zo een probleem open ik wel een nieuw topic. Bedankt voor ieder z'n hulp!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker weer een kleur geprobeerd? Ik raad je ten sterkste aan eens gewoon te typen en niet van die schreeuwerige koeienleters te gebruiken!!!!!!

P.S. de topics worden niet gesloten als het probleem opgelost is. Dan klikt de topicstarter rechtsonder op 'vraag is opgelost'

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan