svchost loop 100% cpu (zelfs na herinstalatie XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

joy_Vd_Linden

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
hey mensen ik heb echt een ontzetend lastig probleem
die svchost loopt steeds 100% op me cpu meter :(
ik weet ook dat er een onderdeel in zit dat waarshijnlijk verrot draai meeloopt

maar mij vraag is hoe kom ik daarachter en wat ken ik eraan doen

tis geen spyware enn geen virus dat week cker want na een nieuwe xp installatie kwam die gewoon weer terug

hoop dat iemand me ken helpen want ik word langzaam aardig para:(

Eerlijk gezegd........ze lopen mee maar waarvoor eigenlijk? Voor een driver? Windows systeem toestanden?
Lukt het je om het proces te beeindigen?
Merk je vervolgens iets aan je systeem dan?

Omdat er niemand reageert tot nu toe even je vraag omhoog zetten met dit bericht.

Yo probeer dit eens,

Uitvoeren en tik dan CMD in en in de dos-venster het volgende intikken

tasklist/svc

Eff bij svchost kijken welke dingen ze doen.

bij mij zijn het de volgende(zie bijlage)

Bron: http://testmy.net/topic-2507

vraagje tussendoor: hoe krijg je een plaatje in je bericht zichtbaar.

Bijlagen

• svchost.jpg
    svchost.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
ik weet ook dat er een onderdeel in zit dat waarshijnlijk verrot draai meeloopt

???????

=======

Als je inderdaad SVCHOST.exe bedoelt is dat een systeemproces van Windows dat met netwerken te maken heeft.
Toevallig met de laatste tijd met netwerkinstellingen/apparaten in de weer geweest?

Je bericht plaatsen met bijlage. Snelkoppeling kopieren. Dan voor aanpassen kiezen en IMG aanklikken. Daar de gekopieerde snelkoppeling in plaatsen.

attachment.php

En mij lukt het nu ook al meerdere keren niet dus er zal wel iets niet goed zitten in Helpmij.

Laatst bewerkt:
Sectie regels:
Je mag nieuwe berichten plaatsen.
Je mag reageren op berichten.
Je mag een bijlage toevoegen.
Je mag je bericht aanpassen.
Bericht regels: HTML code is UIT. Smilies staan AAN. vB code staat AAN ( code staat UIT)[/color].[/quote]

[QUOTE][i]Geplaatst door Elisa [/i]
[B]
En mij lukt het nu ook al meerdere keren niet dus er zal wel iets niet goed zitten in Helpmij. [/B][/QUOTE]

Let op de sectieregels :).

Kun je niet. Dat is per sectie opgegeven en ingesteld door de Admin.

Zo heb ik op ASO in vrijwel alle secties HTML uitstaan behalve in de secties waar alleen de crew kan komen.

[QUOTE][i]Geplaatst door Elisa [/i]
[B]Staat dus echt goed.[IMG]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?s=&attachmentid=23795 [/B]

Zie bovenstaand.

Geplaatst door Elisa
Ja maar, ik heb altijd, tot gisteravond plaatjes kunnen zetten :8-0: Daarvoor lukt het het incidenteel ook als niet. Het staat goed dus ik begrijp hier niets van.

Dit kun je niet opgeven. Dat is per sectie opgegeven en ingesteld door de Admin.

Zo heb ik op ASO in vrijwel alle secties HTML uitstaan behalve in de secties waar alleen de crew kan komen.

Je hebt tot gisteravond ook geen plaatjes kunnen zetten in de secties waar het uit stond.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan