svchost

Status
Niet open voor verdere reacties.

milkme

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2002
Ok dit is misschien een beetje een vreemde vraag maar toch.

Pas ben ik erachter gekomen dat als ik SVCHOST (diegene die het meeste geheugen vreet) uitschakel, mijn pc keren sneller is, en alle spellen veel en veel beter lopen (ik heb het hier over bijv een spel dat met svchost gigantisch hapert, en zonder svchost vloeiend loopt, het maakt dus ontzettend veel verschil). Het enige nadeel is dat mijn geluid dan wegvalt :(.

Heeft iemand ook maar enig idee of ik met een handig truukje mn geluid kan behouden ? Of enig andere tip waardoor ik hetzelfde effect kan krijgen als svchost uitschakelen. En ja, ik weet dat svchost een belangrijk windows component is dat dll's met elkaar verbindt etc, etc, maar we hebben het hier wel over zo'n beetje minstens een verdubbeling van de framerate.

Bvd

Robert

Ik heb helaas geen truukje voor maar vind het gek dat svchost bij jou je PC zo vertraagd.Ik heb hier totaal geen last mee en alles loopt gesmeerd. Over hoeveel geheugen beschik je en hoeveel neemt svchost in? Bij mij is dat slechts 17.544 KB..........

Bij mij nog iets minder zelfs maar als ik het afsluit draait die pc als een trein :8-0:

Ja dat moet voldoende zijn zou ik zo zeggen. Ik heb hetzelfde. Ik zou het anders niet weten en hoop dat je er nog eens achter komt.

Succes,

Raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan