svn post-commit hook

Status
Niet open voor verdere reacties.

nl18663

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Hallo,

ik weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen, aangezien ik php programmeer zal ik 'm maar hier zetten.
mijn vraag is als volgd:

ik heb ubersvn geinstalleerd op mijn 11.10 ubuntu server
ik wil gebruik maken van svn om op deze manier mijn changes in bestanden beter te kunnen tracken. svn heeft de mogelijkheid om middels scripts (post-commit) dingen te laten uitvoeren op het moment dat ik vanuit mijn programmeer omgeving veranderingen commit. wat ik wil dat hij doet is een svn update naar mijn www dir op de server (dit is een staging server). het vreemde is dat als ik het script run vanuit de user waaronder de svn server draait het script volledig wordt uitgevoerd.
als ik een commit doe, zie ik in mijn log bestand alleen een timestamp, maar niet de daarwerkelijke update.

echo `date +'%y.%m.%d %H:%M:%S'` >> /var/log/svnupdate
svn update /var/log/svnupdate >> /var/log/svnupdate <<<<-------- wordt alleen uitgevoerd als ik hem manueel run.

is er iemand die weet wat ik niet goed doe?

Probleem opgelost, ik had in het environment file de path variabele aangepast, maar blijkbaar wordt deze niet meegenomen als je een commit uitvoerd. dus de oplossing was het absolute pad mee geven voor svn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan