SVP hulp op de volgende vragen:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toine

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
ik ben al dagen aan het tobben met mijn pc omdat deze steeds trager wordt. ik ben van plan om na 3 jaar alles eraf te gooien. Probleem is dat ik teaker had. nieuwe account gemaakt met beheerder en de oude als gebruiker. nu ben ik de beheerder kwijt en kan dus niet veel meer.
Ik heb een C schijf. Extra schijf van 20gb opdeeld in 4 delen. Hoe krijg ik deze dan terug? in 4 delen of in één of niets? Ik zit op de kabel maar heb geen software, ik kan online bij girotel. etc.
Omdat ik de beheerder niet terug krijg op mijn pc kan ik niet anders. Hoe gooi ik alles eraf. Hoe maak ik het begin met installeren? Ik heb W-XP home edition, geen opstartdiskette etc. wel W98. Als ik mijn PC aan zet met de schijf erin is dan het begin gemaakt?

bedankt,
toine

Opstartdiskette maken, of downloaden van www.bootdisk.com
dan alles formateren. Elke partitie moet geformateerd worden? En welk besturingssysteem ga je daarna gebruiken?
Ik heb een C schijf. Extra schijf van 20gb opdeeld in 4 delen. Hoe krijg ik deze dan terug? in 4 delen of in één of niets? Ik zit op de kabel maar heb geen software, ik kan online bij girotel. etc.
Omdat ik de beheerder niet terug krijg op mijn pc kan ik niet anders. Hoe gooi ik alles eraf

windoos,
dank voor je snelle reactie. Allereerst:
fotmatteren? Hoe doe ik dat?
Opstarten vanaf cd? lukt dat niet?
besturingssysteem? ik heb W-XP home

!! ik heb een Packard en Bell PC. Ik weet niet of dat nog problemen geeft omdat het een "kant en klare"pc is !
Ik heb brij weinig tot geen software bij de levering gehad.

Laatst bewerkt:
Bestaat dat XP al weer 3 jaar trouwens?
Zorg ervoor dat je alle drivers hebt, voordat je gaat beginnen.

wajang, toen zat er w98 op !
Zorg er voor dat je de juiste drivers hebt. Geloof ik best.
Kan je iets exacter zijn?

c3826926

ik heb het bericht gezien, geprint en ik ga het "gewoon"proberen.
We zien wel waar het schip ...

Bedankt,
Toine

jongens/heren,
Bedankt voor de tips. Voor het eerst heb ik mijn c-schijf geleegd en opnieuw geinstalleerd. Het viel allemaal reuze mee. Internet en mail was even een probleem maar daarvoor ben ik (mag ook wel gezegd worden) goed geholpen door de helpdesk van home.

Ik zit nog met een netwerkprobleempje maar daarvoor kom ik later, na wat zoekwerk, bij jullie terug!
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan