Sweetim

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iravatie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
hallo al een tijdje doet mijn andere computer internet niet meer of heel langzaam en veel reclame... Ik dacht eerst dat het aan me hoeveelheid spelletjes zat maar na dat alles te verwijderen ligt dat daar niet aan. Nu heb ik op configuratiescherm gekeken of ik nog andere gekke dingen tussen zat. Hier viel me op dat Sweetim bij staat en niet weten waar voor dat is. Ik heb de toolbar al een tijdje verwijderd maar het staat nog steeds in configuratiescherm en kan het niet verwijderen....
Ik ben zelf best technisch in computers maar zoon rot programma krijg ik er niet uit.
Wilt iemand mij helpen daarmee(uitleggen)? Ik heb namelijk al verder gegoogled maar daar wordt ik niet wijzer van...

Groetjes Iris
Ps. Weet niet of het in de goeie forum staat :p

SweetIM is een tool voor Windows Live Messenger om meer emoticons en dergelijke te krijgen. Als iemand die het gebruikt jou een van de emoticons uit de SweetIM applicatie probeert te sturen, krijg jij een melding dat je deze tool ook moet hebben voor je de emoticon kunt zien. Een andere mogelijkheid is dat dit op je computer terecht is gekomen doordat het bij een andere programma zat dat je hebt geïnstalleerd, en dit vergeten bent uit te vinken tijdens de installatie. Nadat SweetIM op je computer terecht is gekomen wordt je overspoeld met toolbars en andere dingen waar je helemaal niet om hebt gevraagd.

Normaal gesproken kun je dit gemakkelijk weer verwijderen in de optie 'Programma's en onderdelen' van het Configuratiescherm, of in de browser die je gebruikt de invoegtoepassing van SweetIM uitschakelen.

Zijn de toolbars van SweetIM nog aanwezig in de browser die je gebruikt, en wat krijg je precies te zien als je probeert om het programma te verwijderen?

Je zou deze instructies kunnen gebruiken, waarbij je wat mij betreft de nacontrole via Hitman Pro beste achterwege kunt laten.

Tijs.

Misschien kan je hier ook wat mee.
Met name het artikel over toolbars.

BTW Welkom op helpmij.nl:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan