sweetpacks verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

francisca0604

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Hallo

Ik heb sweetpacks verwijderd bij de software , maar hij blijft boven met de zoekmachine starten.
Nu heb ik gelezen dat je spybot moet gebruiken, die heb ik dus geinstalleerd en die heeft veel threats gevonden die verwijderd
moeten worden, maar dan moet je je eerst registreren en betalen, is er nog een goede ander scan die treats gratis verwijderd. AVG heb ik al,
Adaware of moet je daar ook al voor betalen??
Is er nog en andere manier om sweetpacks te verwijderen, schijnt niet zo makkelijk te zijn.

gr.francisca

Hoi

Ik heb Gmer.net eropgezet en laten draaien daar zie ik een hele lijst staan, kan je dat allemaal zomaar verwijderen, die sweetpacks zie ik er niet tussen staan!

De routekit Malware heeft een hele lijst gemaakt, die moet je dan 1 voor 1 verwijderen? Mis je dan geen dingen op je computer of kan dat echt allemaal weg???

gr.

Download http://www.malwarebytes.org/ sla het bestand op je bureaublad op. Neem de freeware versie.

Mod edit: Malwarebytes wordt gewoon gedownload via hun site en niet via links waarvoor bepaalde mensen betaald krijgen. Let hier de volgende keer op.

• Dubbelklik op mbam-setup-x.xx.x.xxx.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Wanneer u een beveiligingswaarschuwing van Windows krijgt klikt u op de knop "uitvoeren".
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Als de installatie gereed is staat de optie "Start de gratis probeerversie van Malwarebytes Anti-Malware PRO aangevinkt.
  • Wanneer u hier geen gebruik van wilt maken, vink deze optie dan uit.
  • Klik vervolgens op "Voltooien" om de installatie af te ronden.
  • Vervolgens wordt er automatisch een update uitgevoerd, als dit gereed is klikt u op de knop "OK".
  • Malwarebytes Anti-Malware wordt nu gestart, klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Als de scan gereed is klik dan op de knop "bekijk resultaten".
  • Zorg ervoor dat alle items staan aangevinkt, als dit niet zo is klik dan met de rechtermuisknop op één van de items en kies "Selecteer alle objecten"
  • Klik vervolgens op de knop "Verwijder geselecteerde".
  • Bij de melding "DRINGEND! Je moet je computer opnieuw opstarten om alle actieve infecties volledig te verwijderen." klikt u op JA om de computer opnieuw op te starten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat doe ik toch fout hier :(

Ik verwijs je even door naar het Protocol van Poekje, daar staan tevens de juiste downloadlinks naar MalwareBytes. Mocht Gmer het niet verhelpen, voer dat protocol in het geheel uit.

Jammer dat er fouten in het "Protocol van Poekje"staan

Hallo , malwarebytes is niet de oplossing Sweetpacks staat er nog steeds in???

gr.Francisca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan