sweex 4poort 10/100 switch broadband router

Status
Niet open voor verdere reacties.

paula46

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2005
Hallo ik heb de volgende vraag ik heb een sweex router model etc zoals hierboven vermeld.
het aanleggen/instaleren was met home geen probleem.
Echter heb ik nu het volgende probleem dat borgirc niet meer goed werkt door de firewall in de router.
Als ik naar het programma ga van de router, kan ik daar nergens iets vinden waar ik de firewall kan instellen zodat die de poorten opent.
Hetzelfde probleem heb ik ook met het programma Emule.
kan iemand mij vertellen hoe ik een en ander veranderen kan???:confused:
BVD Paula

Dit moet je doen met port-forwarding. Dit staat in het boekje.

toetje33 zei:
Dit moet je doen met port-forwarding. Dit staat in het boekje.

tja helaas het staat dus niet in het boekje dus heb nog steeds geen idee hoe ik dat doen kan maar in ieder geval bedankt voor de tip grotjes Paula

De handleiding van de router is nou niet bepaald om over naar huis te schrijven, je kan eens kijken onder het tabbald in je router "DMZ" het probleem is vaak als je dit inschakeld dat je "NAT" volledig uitgeschakeld wordt voor het heel netwerk of één bepaalde PC.

Is er geen tabbladje bij in de configuratie van je router met de naam "port forwarding" of "vitual server" iets in die trend.

Port forwarding zou wel mogelijk moeten zijn volgens sweex in het gedeelte "DMZ".
Als je hier wat instelt zou ik mijn netwerk wel even checken op open poorten van buiten af, bij www.grc.com of een gelijk waardige site. Zodat je weet of je niet alle poorten hebt open staan.

succes

:D bedankt ik heb het inmiddels gevonden in de config van de router.

Groetjes Paula :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan