Sweex 5.1 soundcard PROBLEMEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heijmen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Hallo,
ik heb een p4 1.8ghz 512 mb ram.
ik heb van wege een virus mijn computer geformateerd, nu had ik de drivers van het moederbord niet en had ze gedownload maar werkte allemaal niet.
toen ben ik naar een computer winkel gegaan heb ik een sweex 5.1 soundcard gekocht
kwam ik thuis ding erin gebouwd, nja installatie blijft me pc hangen en moet ik vervolgens systeem herstel doen na dat ongeveer 5 x gedaan te hebben, ben ik alles af wezen zoeken voor drivers, niks werkte alles bleef steeds hangen.
na systeem herstel werkte me pc prima, egt maar zodra ik die driver ging installeren als eerst kreeg ik een fout dit : http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkdpakmdamoek-audio.JPG
ik drukte gewoon op TOCH DOORGAAN, vervolgens hing me pc weer en systeem herstel gedaan.
toen heb ik op forums gekeken, heb ik me ONBOARD geluidskaart op DISABLE gezet.
en toen weer geinstalleerd toen ging het goed, het duurt super lang, maar er staat wel van De installatie is voltooid, wilt u de computer nu opnieuw opstarten, ja, kom je op windows nog geen geluid bij confugiratie scherm en dan geluiden en audio apparaten, daar staat geen afspeelapparaten, voor de formatatie dee alles het goed maar in ene x virus.

Mvg Frank Heijmen
HELP ME PLZ WORD HIER KNEITER GEK VAN :mad:

dat is niet een fout melding die op het plaatje staat het is alleen een herrinering,
dat deze drivers niet digitaal zijn getekent.
normaal zou dit dus geen probleem moeten,
wezen.je kan deze gewoon instaleren kies voor negeren in dat schermpje

gedaan maar dan werkt het nog niet, dan hangt me pc of instalt ie de drivers iet.

Zat er geen driver bij die geluidskaar van Sweex?
Hoe ziet je apparaatbeheer eruit? Staan er gele of rode tekens?

gedaan maar dan werkt het nog niet, dan hangt me pc of instalt ie de drivers iet.

dat dee hij ook bij mij entoen starte ik men pc opnieuw op en toen starte hij heel langzaam door toen dee ik een systeemherstel toen wou ik de drivers weer installeren en toen dee hij het wel normaal alleen het duurt lang voordat de pc opnieuw opstart

Zat er geen driver bij die geluidskaar van Sweex?
Hoe ziet je apparaatbeheer eruit? Staan er gele of rode tekens?

Ik heb de nieuweste drivers van de site gehaald echt al 10 x systeem herstel moeten doen.
uh mijn apparaat beheer geeft gele uitroep teken uit bij Multi media audio controller !
khoop dat iemand me kan helpe.
Mvg Frank heijmen

uh mijn apparaat beheer geeft gele uitroep teken uit bij Multi media audio controller !
Verwijder deze eens (installatie ongedaan maken) en start opnieuw op.
Lukt het nu?

En hoe zit het met de drivers die bij het kaartje zitten (cd-rom)?

Verwijder deze eens (installatie ongedaan maken) en start opnieuw op.
Lukt het nu?

En hoe zit het met de drivers die bij het kaartje zitten (cd-rom)?

ja daar hing me pc eerst bij de cd rom als ik hem opstarte maar dat kwam denk ik omdat ik de onboard geluidskaart niet had uitgeschakeld, nu duurt de installatie denk ik 10 minuten met me p4 1.8, dus is raar en als ik op EXIT klik na 10 min zegt hij De installatie is voltooid, wilt u de computer nu opnieuw opstarten of later.
druk ik op nu, start ie opnieuw op endan werkt me geluid nog niet.

mvg Frank heijmen

ja daar hing me pc eerst bij de cd rom als ik hem opstarte maar dat kwam denk ik omdat ik de onboard geluidskaart niet had uitgeschakeld, nu duurt de installatie denk ik 10 minuten met me p4 1.8, dus is raar en als ik op EXIT klik na 10 min zegt hij De installatie is voltooid, wilt u de computer nu opnieuw opstarten of later.
druk ik op nu, start ie opnieuw op endan werkt me geluid nog niet.

mvg Frank heijmen

zo zie je maar weer GOEDKOOP is Duurkoop

zo zie je maar weer GOEDKOOP is Duurkoop

idd en de winkel is zaterdags dicht, need egt sound man :/
word hier kneiter gek van,, er zijn ook meer mensen met dit probleem.
weet iemand nog wat ik kan doen :S?

dit krijg ik als ik installeer en hier bleef de computer hangen(voordat ik onboard geluidskaart uitgezet had ), en als ik hier nu 1 uur wacht dan krijg ik dit inbeeld, als ik op EXIT klik staat er de Installatie is voltooid

mvg Frank Heijmen

Laatst bewerkt:
Verder ook geen virusscan die het zaakje tegen kan houden.
En ik neem aan dat je apparaatbeheer opgeschoond hebt.
Je hebt ook alle oude sounddrivers verwijderd?
Schoon het zaakje desnoods eens op met Ccleaner (register niet vergeten).

gedaan werkt niet heb dat programma gedownload, alles verwijderd amarjah werkt nog niet.

egt ik word er gek van !

Of die kaart is stuk, omruilen dus, of je hebt de verkeerde drivers, vaak staan er op die cd's van Sweex, meerdere, voor diverse kaarten, of de chipsetdrivers functioneren niet goed, en werkt de communicatie met de pci niet.

Ook zou je even op de chip van die kaart kunnen kijken, welke erop zit, en de drivers van C-Media zelf kunnen proberen, die staan hier.

ik heb het gefixt weet alleen niet hoe :s !
t werkt beterz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan