Sweex ADSL modem/router goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seabert

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Ik wil graag een router/modem voor een netwerk en nu heb ik op de site van sweex wel een goede gevonden en die kan ik dan via alternate bestellen. Ik zou graag willen weten of iemand hier meer ervaring mee heeft en of het een goede koop is. En weten jullie of het bestellen via alternate goed gaat ?

MzzL en alvast bedankt ,
SeaB

Ik heb tiscali ADSL light via analoge lijn.
Sweex modem/router

Als PC monteur kan ik eerlijk zeggen dat Sweex GOEDKOOP is, maar vaak niet GOEDkoop. Er zullen stapels mensen zijn die geen problemen hebben, maar wij komen veel bij storingen die met de Sweex te maken hebben. Kijk eens bij www.routershop.nl daar is een grote goede selectie

je hebt al een modem? waarom dan een modem/router kopen en niet gewoon alleen een router.

ik heb zelf ook tiscali light via analoge lijn maar heb gewoon een router er tussen geplaatst ook van sweex namelijk deze Sweex Router

werkt perfect en scheelt je 40 Euro.

-Bedankt voor het advies DrWho ik zal eens ff kijken op de site van routershop.

-Berend Jan ik moet wel voor een router+modem gaan want ik heb een USB modem en daar kan je geen normale router op aansluiten. (of je moet wat weten:p)

En heeft iemand wel goede ervaringen met de sweex router+modem?
en ervaringingen met routershop en alternate iemand?

MzzL,
SeaB

Geplaatst door Seabert
-Bedankt voor het advies DrWho ik zal eens ff kijken op de site van routershop.

-Berend Jan ik moet wel voor een router+modem gaan want ik heb een USB modem en daar kan je geen normale router op aansluiten. (of je moet wat weten:p)

En heeft iemand wel goede ervaringen met de sweex router+modem?
en ervaringingen met routershop en alternate iemand?

MzzL,
SeaB

nee daar weet ik niets op:D daar moet je idd een ethernet modem voor hebben.

Ik heb een E-tech modem router die draaid nu al 1 jaar 24/7 zonder problemen !!

sweex

Hoi, Ik heb 3 weken een sweex adsl modem/router gekocht en hij werkt bij mij perfekt. Van mij een aanrader

Cornel

Ik schrijf nu op de 2de computer dus mijn mooie roze Sweex router doet het goed:p

MzzL
SeaB

Ik heb een sweex router, maar elke dag verlies ik wel 1x de verbinding, hij pakt hem dan VAAK wel weer meteen op....maar het blijft vreemd :(
Soms moet ik de modem gewoon resetten...zeg 1x per week....is niet leuk :(

mischien kan iemand mij helpen.

heb een sweex adsl moden/router gekocht (isdn)

wat zijn de instellingen voor adsl,vpi en vci en dat soort instellingen.

op de site van sweex staat een mooie uitleg maar dat werkt niet.

de adsl is van kpn we zitten bij planet .nl

bvd

bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan