sweex broadband Router 4 port

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

(ik heb een laptop ,playstation2 aangesloten en een pc)

Ik heb dus de sweex broadband router de goedkoopste die je kan krijgen maar werkt op zich bijna perfect ,,alleen met downloaden is het wel eens dat het niet goed gaat ,,soort crash dat hij meemaakt ,,kom ik thuis na paar uur ,blijkt dat ik opeens geen internet meer heb op pc ,moet ik weer alles resetten?

Kan je met deze router dingen doen ,,zoals poorten openzetten of zo ? want het lijkt allemaal zo beperkt?

weet er iemand iets ???
spec mijn pc;2.8 amd 64 processor Asus k8v se de luxe kloks + overclock 1.92...512 intern geh...ati 9600xt+ati cooler ..Razor diamondback muis...creative 2 audigy..dvd brander nec 2500

Alvast bedankt!

Mikey

Laatst bewerkt:
Ook in een sitecom router kan je poorten open zetten, mar dat heeft niets te maken met de internet snelheid. Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik blijwas toen mijn sitecom router het begaf, toen kon ik tenminste een andere aanschaffen. En die is ook wel wat sneller. Als het om een accesspoint gaat, let en dan ook op dat de snelheid daarvan op 54 mbit staat in plaats van 11 mbit.

hoi

Hoe kan ik weten of de mijne op 11mbit staat , hoe kan je dat zien?

en voor de kennenrs van de sweex ,,is dat zo een trage 11 mbit of ,,er staat op doos 10 tot 100mbit !

Bedankt he alvast :thumb:

iwe weet schaf ik die nieuwste router aan met een snelheid van 112 mps of zoiets ,,die is ssssnelllllll:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan