Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet ik hem laten zoeken naar de drivers, dat werkt dus niet, ook niet als ik de map aangeeft waar ze in staan, ook niet als ik de hele schijf selecteer.
Als ik het .bat filetje draai dan kan hij ook een bestand in een windowsmap niet vinden, dat bestandje zit erbij geleverd zeg maar, dus die heb ik handmatig in de juistgenaamde map in windows gezet, dan geeft hij die melding niet meer en dan geeft windows bij het aansluiten van de webcam niet meer de melding dat hij een apparaat gevonden heeft.
Toch werkt het niet. Vanwege het bestandje niet kunnen vinden en zelf ergens neerzetten en dan meer doen dan voorheen, krijg ik het idee dat het zou kunnen helpen als ik handmatig al die bestanden in het juiste mapje zet, maar ja hoe weet ik dan welke bestandjes in welke map gezet moeten worden.
Helaas, dat veranderd ook niks, hij staat bij mij trouwens onder overige apparaten (herkent hem als usb cam dat staat er tenminste achter)
zou het te maken kunnen hebben met een of andere beveiligingsrestrictie??
Nieuwe informatie
Ik kwam erachter dat windows defender het automatisch opstarten van het bestandje dat ik zelf in de windowsdirectory heb geplaatst niet wil opstarten, al staat bij de instellingen dat hij dat wel moet doen, elke keer als ik mijn pc opstart krijg ik de melding dat hij monitor.exe niet wil automatisch opstarten, dan doe ik dat handmatig door daar te klikken, maar ook dit veranderd niks.[/QUOTE
Je zou dat bestandje kunnen verwijderen en de aanwijzingen in mijn vorige bericht nog eens kunnen proberen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.