Sweex card reader werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Ik heb al het 1 en ander aangaande dit probleem proberen op te zoeken, maar tot dusver geen resultaat.
Heb een Sweex CR009V2 card reader. Als ik deze op mijn 'HP m9451 nl' desktop PC met 'Windows 7 Home Premium' aansluit geeft hij aan dat hij de Sweex card reader herkent. De card reader staat zelfs in het rijtje van verwisselbare stations. Maar dat alleen als ik de memory card van de fotocamera de 'Canon EOS 450D' gebruik. Met de memory card van mijn Sony Cybershot doet hij helemaal niets. er is dan op geen enkele vorm van herkenning. Heb het hele ritueel ook met mijn laptop (HP 6720S) met Vista Home Premium uitgevoerd. Wat zou er loos kunnen zijn. Vreemd geval, meestal doet de card reader het wel of helemaal niet zou je denken.

P.S. De memory card van de Sony Cybershot doet het overigens gewoon goed in mijn camera.

Met dank, Marc (laagvlieger)

Laatst bewerkt:
heb je om de memorycard een 'cardhoesje' ding zitten?

Je moet je memory in een 'hoesje' schuiven, en die moet je dan in de card reader stoppen

Grt

Rens

Bedankt voor je snelle reactie. Nee, geen hoesje, wel een plugplasticje. Maar dan kun je hem natuurlijk niet in de USB ingang stoppen! Heb overigens nooit van een dergelijk hoesje gehoord.

Bedankt voor je snelle reactie. Nee, geen hoesje, wel een plugplasticje. Maar dan kun je hem natuurlijk niet in de USB ingang stoppen! Heb overigens nooit van een dergelijk hoesje gehoord.

Hallo

IK bedoel zoiets als dit:

Memory_Stick_PRO_DUO_Adapter.jpg

Grt

Rens

Je doet wel moeite zeg. Nee, die heb ik niet. Zou ik die apart moeten kopen?

Je doet wel moeite zeg. Nee, die heb ik niet. Zou ik die apart moeten kopen?

Weet ik niet zeker, maar welke geheugenkaart heb je?
En ja fijn voor jou toch, moet ik anders stoppen met moeite doen:P dan heb je namelijk geen oplossing:P

Grt

Rens

Kun je wel doen maar dan ben ik heel verdrietig! :D. Trouwens mijn vorige card reader deed het helemaal niet meer, zal wel door Windows 7 komen.

Mijn geheugenkaart heet: 'SanDisk Memory Stick PRO Duo' (1.0 GB Magic Gate) dat laatste staat ergens onderaan.

Kun je wel doen maar dan ben ik heel verdrietig! :D. Trouwens mijn vorige card reader deed het helemaal niet meer, zal wel door Windows 7 komen.

Mijn geheugenkaart heet: 'SanDisk Memory Stick PRO Duo' (1.0 GB Magic Gate) dat laatste staat ergens onderaan.
ja daar heb je zo;n adapter(ik weet eindelijk heo het heet) voor nodig.

Grt

Rens

Een nieuwe geheugenkaart dus.

nieuwe geheugenkaart?

Dat is nergens voor nodig..?

Je hoeft alleen maar zo'n adapter te kopen. Maar weet je btw zeker dat je cardreader memory stick pro duo ondersteunt?
En ik vind het ok vreemd dat die adapter er niet bij zat..

Grt

Rens

Bedankt voor de moeite. Ik heb hem bij een Belgisch bedrijf gekocht. 3,58 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan