Sweex draadloos netwerk configuratie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

diederik555

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
ik heb een sweex wireless acces point model number: LC000010 die is aangesloten op mijn adsl multi pc modem. Ik was al een tijdje de wep code kwijt een nu ik een nieuwe mobiel moest aansluiten op het wireless network wou ik de wep code veranderen. Maar ik kon niet op het configuratie scherm komen. Ik heb werkelijk alles gezocht maar kon niks vinden, op een gegeven moment mijn wireless acces point gereset, via de reset knop op het apparaat zelf. Toen had ik geen beveiliging meer, en kon ik met iedere systeem op het netwerk komen en internetten. Maar ik kon nog steeds niet bij het configuratie scherm komen, wel die van mijn router maar niet die van mijn wireless acces point. dus kan ik nu geen wep code instellen en is die niet beveiligd. ik heb de manual gedownload van mijn type wireless acces point. (http://sweex.nl/service.php?sectie=handleidingen&action=zoeken --> product group = internet & networking products --> product = LC000010) Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?.

Met vriendelijke groet,

died

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan