sweex geluidkaart doet niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreves4

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Beste mensen,
Heb twee weken geleden een sweex 5.1 geluidskaart geplaatst en de drivers natuurlijk. De computer loopt sinds dien vast. (gaat hangen) Heb alles geprobeert, de help-wizzard van MS. Instellingen, andere drivers gedownload bij sweex. Niets helpt. Denk dat er een conflict is met andere hardware en dat er iets met de bios moet gebeuren maar dat is een gebied wat vreemd is voor mij. Wie kan mij raad geven. Vriendelijke groeten

Laatst bewerkt:
haal al je hardware ff los en zet ze 1 voor 1 weer terug. dus plaatsen opstarten,volgende plaatsen,etc etc, en verwissel van pci-sloten

Heb je een geluidskaart On-Board? Anders kan je deze eens in de bios proberen uit te schakelen.
Gewoon in de bios alles afgaan en als je iets met onboard sound of audio tegenkomt op disable zetten.

jgeypen zei:
Heb je een geluidskaart On-Board? Anders kan je deze eens in de bios proberen uit te schakelen.
Gewoon in de bios alles afgaan en als je iets met onboard sound of audio tegenkomt op disable zetten.
hoe kun je een onboard geluidskaart nou in je pc plaatsen ben je hellemaal? nee het is duidelijk een losse niet op disable zetten en ook hellemaal niet uitschakelen ******* dan heb je ook geen geluid

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoel als het moederbord nog een onboard geluidskaart zou hebben, deze uit te schakelen alvorens de Sweex PCI geluidskaart te installeren.

jgeypen zei:
Ik bedoel als het moederbord nog een onboard geluidskaart zou hebben, deze uit te schakelen alvorens de Sweex PCI geluidskaart te installeren.
ow zo mijn excuses ik dacht dat je een nuttelose post plaatste

Laatst bewerkt:
Sweex dat merk ken ik altijd problemen mee gehad netwerkkaarten die conflicten geven, geluidskaarten
die niet werken of je systeem onstabiel maken, cardreaders die de bios in het honderd gooien heb ze er allemaal uit gegooid en plaats ze niet meer in geen enkel systeem.
Helpdesk geeft antwoorden die nergens opslaan of zijn niet thuis.
Één goede raad gauw terug naar de winkel en een gerenomeerd merk aanschaffen.
Er zullen ook wel enkele tevreden mensen zijn maar daar hoor ik dus niet bij.

Laatst bewerkt:
SJJ zei:
Sweex dat merk ken ik altijd problemen mee gehad netwerkkaarten die conflicten geven, geluidskaarten
die niet werken of je systeem onstabiel maken, cardreaders die de bios in het honderd gooien heb ze er allemaal uit gegooid en plaats ze niet meer in geen enkel systeem.
Helpdesk geeft antwoorden die nergens opslaan of zijn niet thuis.
Één goede raad gauw terug naar de winkel en een gerenomeerd merk aanschaffen.
Er zullen ook wel enkele tevreden mensen zijn maar daar hoor ik dus niet bij.
een geluidskaart van sweex nooit van gehoord de meesten hebben een creative 128 pci geluidskaart.

Laatst bewerkt:
Routers geven weinig problemen van sweex ben ik het mee eens maar andere hardware nee dank u wel, geeft veel onstabiele systemen, of bios verwarring.

Creative geluidskaart is een gerenomeerd merk en doet niet moeilijk bij problemen sturen gewoon een nieuwe als het niet naar behoren werkt.

Laatst bewerkt:
Sweex geluidkaart

Heb in de bios het geluid van het moederbord uitgezet.
Drivers opnieuw geinstallerd.
Drie verschillende sleuven geprobeerd.
Alleen de microfoon doet het nu.
Ik ga maar een ander merk kopen, dank voor jullie tips

Lijkt mij een wijzelijk besluit.
Sweex heeft de nare eigenschap om voor conflicten te zorgen.

Succes.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan