jasperm123
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 18 jul 2008
ik zit met een probleem ik heb een speedtouch 510 als nat-router en ik heb ook nog een draadloos routertje gekocht namelijk: sweex Wireless Broadband Router LW050V2 ik heb een kabel van de speedtouch naar een van de 4 lan ingangen van de sweex lopen.
via het ipadress van de sweex heb ik bij default gateway het ip van de speedtouch ingesteld en ik heb ook de dhcp server gedisabled.
nu heb ik gewoon internet alleen kan ik niet meer in de sweex komen via het ipadress als ik dat wil moet ik eers de sweex resetten en opnieuw instellen.
ik kan wel gewoon in de speedtouch komen!
nou vraag ik me af of ik iets bij de ipranges in de sweex moet veranderen wie kan me helpen????
via het ipadress van de sweex heb ik bij default gateway het ip van de speedtouch ingesteld en ik heb ook de dhcp server gedisabled.
nu heb ik gewoon internet alleen kan ik niet meer in de sweex komen via het ipadress als ik dat wil moet ik eers de sweex resetten en opnieuw instellen.
ik kan wel gewoon in de speedtouch komen!
nou vraag ik me af of ik iets bij de ipranges in de sweex moet veranderen wie kan me helpen????