Sweex LW057 in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomt

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
ik wil graag in windows 7 mijn Sweex LW057 netwerkkaart gebruiken, alleen lukt dit niet. Hij ziet hem wel, maar kan er geen stuurprogramma installeren. Ik heb van de sweex site een driver pakketje gehaald,met xp,2000,vista en 7 drivers, maar ik krijg ze van Windows 7 ook niet aan de praat. Als ik de drivers selecteer, komt er een scherm, met dat hij aan het zoeken is, en dat dat hij de stuurprogramma's niet kan installeren of dat er geen nieuwere stuurprogramma's te vinden zijn

Wat moet ik doen????

Ik zie op de site geen win 7 drivers voor die kaart. Welk pakket heb je dan gedownload?

Wel opgelet dat er 2 varianten zijn? Namelijk deze en deze

Overigens is er ook nog het issue of je Windows 7 32-bit of Windows 7 64-bit gebruikt. Verder kun je via de ingebouwde helpfunctie hier op het forum nog zoeken naar LW057
Je zult dan zien dat er een aantal issues met die kaart icm. Windows 7 aan de orde zijn geweest.

Succes,

Tijs.

HET IS GELUKT. het is me gelukt door bovenstaande reacties!! Heel erg bedankt iedereen. Ik heb gewoon de digitale handtekening uitgezet

Mooi dat het opgelost is, maar ik had/heb nog een vraag aan je:
Heb je Windows 7 32-bit of Windows 7 64-bit?

Graag dat nog even beantwoorden, en daarna klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Het is 64 bit. Ik heb nog een vraag: ik heb op f8 gedrukten dan uitschakelen van stuurprogrammahandtekening bekrachtigen gekozen, alleen wanneer ik opnieuw opstart, moet ik dat weer opnieuw instellen, anders doet de kaart het weer niet. Hoe kan ik dit permanent instellen of een uitzondering instellen voor de netwerkkaart?

Als je een versie hebt die niet een Windows 7 Home variant is, dan kun je hier vinden hoe je de "signed driver" verplichting kunt uitschakelen.

Heb je wel een Home versie, kijk dan hier

Tijs.

Ik heb de manier voor niet home versies geprobeerd, maar dat lukt niet. Ik heb ultimate. Ik moet het nog steeds via F8 doen. In de bijgesloten PDF handleiding staat iets over Vista boot pro. Is dat ook voor Windows 7??

Ja, is ook voor Windows 7. Kijk hier (heet nu DualBootPRO)

Het kost je wel 9,95 US $ (via credit-card of PayPal).

Tijs.

Ik vistabootpro gedownload, maar omdat mijn scherm te klein is, kan ik de OK knop niet vinden. Zijn er nog andere manieren om de handtekening uit te zetten

Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik de onderkant van het scherm te zien krijg? Schermresolutie aanpassen?

HET IS GELUKT!!!!!!!!!!
ik heb ready driver pro gedownload, deze doet wat tijdens het booten, waardoor de driver handtekening automatisch wordt uitgezet. Iedereen bedankt voor de bijdrage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan