Sweex Powerline Adapters LC203

Status
Niet open voor verdere reacties.

SebastiaanPaff

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Hallo,

Ik heb vandaag het volgende aangeschaft:

http://www.sweex.com/nl/assortiment/internet-networking/powerline-adapters/LC203_PACK

De bedoeling is dat er 1 in de buurt van mijn PC word geplaatst, en 1 in de buurt van mijn routers. Vervolgens worden bijde kastjes met een LAN kabel verbonden.

Ik heb dit netjes gedaan (Dit staat ook in de handleiding) alleen herkent mijn PC de kastjes niet. De bijgeleverde software haalt ook niks uit, die geven ook aan dat de kastjes niet verbonden zijn.

Is er iemand die ervaring heeft met deze kastjes, laat het even weten!

Met vriendelijke Groeten,
Sebastiaan Paff

Hallo,

Ik heb vandaag het volgende aangeschaft:

http://www.sweex.com/nl/assortiment/internet-networking/powerline-adapters/LC203_PACK

De bedoeling is dat er 1 in de buurt van mijn PC word geplaatst, en 1 in de buurt van mijn routers. Vervolgens worden bijde kastjes met een LAN kabel verbonden.

Ik heb dit netjes gedaan (Dit staat ook in de handleiding) alleen herkent mijn PC de kastjes niet. De bijgeleverde software haalt ook niks uit, die geven ook aan dat de kastjes niet verbonden zijn.

Is er iemand die ervaring heeft met deze kastjes, laat het even weten!

Met vriendelijke Groeten,
Sebastiaan Paff

Ik weet het niet zeker hoor, maar heb vroeger ook weleens zulke kastjes gehad en als deze dan niet in dezelfde stroom groep zaten, konden ze elkaar niet zien.
Weet niet of dat inmiddels al opgelost is.

Je zou ze misschien in een ander stopcontact kunnen zetten.

En anders heb ik misschien hier nog iets voor je vanaf de site:

Q: Ik heb een LC201/2/3 adapter, hoe kan ik die aan mijn netwerk toevoegen

A:
Dit is mogelijk door alle adapters in te stellen om hetzelfde "HomePlugAV" netwerk te gebruiken. Dit kunt u als volgt doen:

Sluit de adapter met een netwerkkabel aan op uw computer en start de PowerPacket Utility op (Start - Alle Programma's - PowerPacket - PowerPacket Utility)
Ga naar het tabblad "Privacy"
Klik eerst op de knop "Use Default (Public Network)" en daarna op de knop "Set All Devices"

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan