Sweex RO002 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skateboardje

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
13
Hallo,
Ik heb dus een Sweex RO002 router die ik wil forwarden maar het probleem is dat de pagina 192.168.22.1 niet geladen kan worden. Wanneer ik mijn IP verander van 192.168.1.8 naar 192.168.22.x verschijnt de pagina opeens wel.
Maar dan heb ik nog een ander probleem, wanneer ik hierop ingelogd ben en mijn IP op 192.168.22.x staat, blijkt dat ik mijn netwerk moet configureren of iets dergelijks. Ik kan kiezen tussen een aantal mogelijkheden maar 'Static IP' leek me het meest passend om daar IP-gegevens etc. in te vullen. Wanneer ik daar mijn IP 192.168.22.x invul, komt er te staan dat de LAN-IP en WAN-IP niet in dezelfde segment mogen staan? Als ik dit niet doe dan kan ik op geen enkele internetsite meer komen.

Dit is heel erg frustrerend en ik ben al dagen bezig met het zoeken naar een antwoord, zelf heb ik ook niet echt veel verstand van al die internettermen en hoe dit allemaal in elkaar zit.

Bij voorbaat bedankt!
 
Bedankt, maar wanneer ik mijn standaardgateway intype, kan ik niet dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord invullen die ik wel bij de pagina op 192.168.22.1 kan invullen. Ik heb ook admin als gebruikersnaam en als wachtwoord geprobeerd of 1234 als wachtwoord, maar niks schijnt te helpen.
 
Bedankt, maar wanneer ik mijn standaardgateway intype, kan ik niet dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord invullen die ik wel bij de pagina op 192.168.22.1 kan invullen. Ik heb ook admin als gebruikersnaam en als wachtwoord geprobeerd of 1234 als wachtwoord, maar niks schijnt te helpen.

En deze combinatie?

Naam: sweex
wachtwoord: mysweex
 
Die werken juist alleen bij 192.168.22.1..
Het valt mij op dat er zeer veel problemen over Sweex zijn, erg jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan