Sweex router doet eerst nix

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle81

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Hallo,

Kheb net een nieuwe sweex router gekocht aangesloten op mijn mooie pctje, alles netjes via de handleiding gedaan.
Alle lampjes branden naar behoren, alleen als ik mijn pc opstart en dan internet op wil, moet ik eerst inloggen op mijn router het ww invoeren en dan op renew klikken zodat hij vervolgens het ip-adres toegewezen krijgt. Op het moment dat ik op mijn router kom knippert er achter Gateway unreachable. Dan zit er achter de reamaining lease time een knop RENEW en als ik daar op klik dan krijgt ie netjes weer zijn ip-adres toegewezen en is alles weer klaar.

Weet iemand hoe ik dit gewoon automatisch kan laten doen want dit is een beetje lastig......

Hier nog ff een fotootje van hoofdmenu van router als ik er net op inlog na het opstarten van de pc.

http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=42932&stc=1&d=1183538025
router.JPG

Bijlagen

• router.JPG
    router.JPG
    87,1 KB · Weergaven: 61
Hoi,

Vaak is de meest 'efficiënte' oplossing het resetten van je router (zie handleiding router)

Dank

Mijn dank is verpletterend doch wel gemeend :D:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :D :D :thumb: :D :D

Khad al wel een paar keer geprobeerd router te resetten maar modem zelf nog niet :D thnx man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan