Sweex Router In Combinatie Met @home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isis89

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2003
Berichten
75
HALLO ALLEMAAL

IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN NETWERK, HEB EEN SWEEX BREEDBAND ROUTER EN MIJN KABELPROVIDER IS HOME. TOT MIJN ERGENIS VALT HEEL VAAK MIJN VERBINDING WEG MET HET INTERNET, NU HEB IK GEHOORD DAT DIT AAN DE COMBINATIE KAN LIGGEN VAN MIJN MODUM (COM 21) EN DE ROUTER.

EN DAT DIT MET DE NIEUWERE VERSIE MODUMS VAN HOME MOTOROLA WEL GOED GAAT

HEEFT IEMAND HIER ERVARING MEE ?????

HEB ALLES GEPROBEERD MAAR NIETS HELPT

BEN ZEER BENIEUWD NAAR JULLIE REACTIES

GROETJES

EEN HOPELOOS GEVALLETJE :(
 
Je mag je capslock wel uitzetten tijdens het typen. Komt zo schreeuwerig over.
 
Een kennis van mij heeft het nieuwe modem met zo'n zelfde router. Dit werkt goed in iedergeval.
Echter, jouw combinatie moet mijns inzien ook werken, je kunt nog proberen bij je routerconfiguratie de ip-adressen toe te voegen.
Deze oplossing is één van de vele, want het kan nog aan veel meer factoren liggen. Hoe zijn je instellingen op je hooft pc en hoe op de andere?
 
Ik heb dan wel Casema maar ook een Com21 en Sweex router en geen probs mee.

Hoe hoog staat bij jou de "Maximum Idle Time"?
 
Dit bericht kreeg ik van Casema:

Waar wordt een router voor gebruikt
Door gebruik te maken van een router kunt u meerdere computers en/of spelcomputers (X-BOX) via de router aansluiten op uw kabelmodem. Dit kan met het standaard meegeleverde modem.

Wat is de verantwoordelijkheid van Casema
Casema is verantwoordelijk voor een goed werkende internetaansluiting bij u thuis. Wij gaan er vanuit dat de computer direct op het modem wordt aangesloten, dus zonder toevoeging van routers en hubs. Voor dit aansluitproces - computer direct op het modem aansluiten - bieden wij u alle ondersteuning. Wanneer u meerdere computers op het modem aansluit, met behulp van een router, beperkt Casema zich tot het uitbrengen van een advies voor een merk en type router waarvan wij weten dat deze goed functioneert op ons netwerk.


Router advies
Casema adviseert de volgende gecertificeerde router:

De Sitecom DC-202 router
Sitecom heeft in samenwerking met Computerwinkel Dunnet nu een aantrekkelijke aanbieding speciaal voor Casema klanten. Als u een router van Sitecom bestelt krijgt u minimaal 10% korting.
 
Wat betekend Maximum Idle time??

Geplaatst door KaWouter
Ik heb dan wel Casema maar ook een Com21 en Sweex router en geen probs mee.

Hoe hoog staat bij jou de "Maximum Idle Time"?

Bedankt voor je reactie, dus bij jouw werkt de com 21 wel goed. even een vraagje wat bedoel je met
Maximum Idle time? En waar moet ik dit zoeken?

groetjes
 
Geplaatst door poi
Een kennis van mij heeft het nieuwe modem met zo'n zelfde router. Dit werkt goed in iedergeval.
Echter, jouw combinatie moet mijns inzien ook werken, je kunt nog proberen bij je routerconfiguratie de ip-adressen toe te voegen.
Deze oplossing is één van de vele, want het kan nog aan veel meer factoren liggen. Hoe zijn je instellingen op je hooft pc en hoe op de andere?

bedankt voor je uitleg, aan welke factoren zou het nog meer kunnen liggen dan?

groetjes
 
zijn er meer mensen die dit probleem herkennen

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen???
ben benieuwd naar jullie ervaring met sweex router type broadband LB000020 in combinatie met modem com 21 van @ home
 
Reactie SW -> @Home

Ik heb met zelfde soort problemen met dezelfde apparatuur gehad. Oorzaak was, ondanks dat dit ook niet bij de helpdesk bekend was, dat het originele meegeleverde kabeltje tussen de modem en de router niet was gebruikt. Proberen waard.

JHdF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan