sweex router

Status
Niet open voor verdere reacties.

beertje

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Berichten
500
sinds enkele dagen heb ik problemen met internet.
ik krijg steeds de eerste keer een melding dat hij de pagina niet kan vinden, druk ik op "vernieuwen" dan komt de pagina wel tevoorschijn.
Ook mijn mail (Chello)kan ik niet ophalen.
Al verschillende keren mijn Router (Sweex) gereset, maar mag niet baten.
Heeft iemand enig idee ????


Groetjes Beertje
 
Test eventjes uit of het goed werkt, als je de router er tussenuit haalt.
 
heb ik al geprobeerd, kabelmodem rechtstreeks op mijn pc aangesloten.
En dat werkt perfect, maar ik heb hier meerdere pc's, dus vandaar die router.
 
Je moet je router nog instellen gok ik

Outlook Express
Extra » Account » (kies je account) » Eigenschappen » Tabblad: Servers
Vul daar dit in:

Inkomende e-mail (POP3): mail.chello.nl
Uitgaande e-mail (SMTP): mail.chello.nl

Internet
En om in je sweex router te komen ga je naar internet en typt daar in: http://192.168.2.1

Login met wachtwoord en username (er is een standaard)

- Ga naar 'Quick Setup'
- Kies je tijdzone
- Kies je broadband type
en dan moet je kiezen

In de sweex handleiding staat ook iets over Chello, je moet je hostname achterhalen zonder router. Op bladzijde 41 (bij mij :D)

Edit Oh, ik zie dat je een andere router als mij hebt. Kijk gewoon in je handleiding daar staat hoe je het moet instellen
 
nou ik denk dat alles wel goed staat, ik heb hem al een tijdje, en heeft het altijd goed gedaan.
 
Geplaatst door beertje
nou ik denk dat alles wel goed staat, ik heb hem al een tijdje, en heeft het altijd goed gedaan.
Je denkt het of je weet het?
 
ja ik denk het !!
maar ik ga het nog even allemaal nakijken.
 
toevallig geen wijzigingen door chello aangepast, daar zijn ze nog al stiekem in.
had eerst ook t zelfde probleem, modem gereset en klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan